Aviseringar
Rensa alla

SOM EN NÅL I EN HÖSTACK!


Ämnesstartare

My dreams are her:

ratsit.se
birthday.se

Har redan gått igenom alla med han och hans brors förnamn från norrland, det var ett par hundra st, har tillochmed jämfört folk med samma efternamn och samma ålder som de har, känns som ja har kommit en bit på vägen... men det är långt kvar! 😉


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Domination:

norrland

dalarna menade jag


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Domination:

Därför undrar jag om nån här från dalarna vet om det finns någon poppis community där chansen finns att man kan söka reda på människorna.. Känner mig dum som inte tog numret.. blahaa.

Seriösa svar tack

Är från dalarna, vet inte precis nåt pop community men kolla bilddagboken, facebook...lite allmänt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Saraswe:

Är från dalarna, vet inte precis nåt pop community men kolla bilddagboken, facebook...lite allmänt

Tack, fast facebook hade han inte sa han, men han kanske skulle registrera sig.. och bilddagboken har jag redan kollat..

Tack för alla snälla svar, inga oseriösa ännu! Jag letar vidare så gott det går! Mailade Tallink men de kunde ej lämna ut uppgifter pga sekretessen (inte så konstigt).


   
SvaraCitera

Domination:

Seriösa svar tack[y]

Det ska finnas någon sökmotor någonstans,,,seriöst


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kan berätta att jag kommit en bit på vägen nu, har genom birthday gått från 507 pers med detta namn till att få fram 8 pers, varav någon av dessa med största sannorlikhet är den jag söker. Har kontrollerat flera gånger och det stämmer! Vad ska ja göra nu? Ringa och lådsas att jag är någon annan? 😀


   
SvaraCitera

snyggt


   
SvaraCitera

är det bara jag som tror i att han skit i att berätta sånt frivilligt för att han bara ville knulla dig[shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du är ju värre nät-stalker än jag.

Edit: Minns en brud jag tillbringade natten hos i somras. Vi bytte inga nummer eller någonting men senare på kvällen ringde hon hem till mina föräldrar som jag bodde tillfälligt hos. Jag trodde inte ens att hon visste mitt efternamn. Freaky! Tjejer är läskiga.

Men det var ju trevligt att hon gjorde det såklart [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chickfactor:

är det bara jag som tror i att han skit i att berätta sånt frivilligt för att han bara ville knulla dig

Så skulle de kunna vara, .. det där fångade intresse kanske misstolkades, dessa var inte några knull utan "kompisar" jag letar efter. Båtarna är visserligen det ultimata super och knull ställena men man kan hitta annat folk där med 🙂


   
SvaraCitera

Sterd:

Tjejer är läskiga.

amen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Domination:

Tack, fast facebook hade han inte sa han, men han kanske skulle registrera sig.. och bilddagboken har jag redan kollat..

Tack för alla snälla svar, inga oseriösa ännu! Jag letar vidare så gott det går! Mailade Tallink men de kunde ej lämna ut uppgifter pga sekretessen (inte så konstigt).

Han sa inte vilken dela av dalarna eller "stad" han kom från?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Domination:

Vad ska ja göra nu? Ringa och lådsas att jag är någon annan? 😀

har du kommit så här långt är det väl bara till att ringa runt och fråga. Låt inte din feghet ställa till det nu, det kommer du ångra hela dit liv.

Jag var och campade och såg en snygg kille, vågade inte gå fram och prata. Precis innan de åkte så skrev jag av bilnumret, tack vara det kunde jag hitta ett hemmummer som jag ringde och försökte få veta om de hade någon son i rätt ålder, det hade dem, han var dock inte hemma, så jag fick ett mobilnummer 🙂 så jag fick kontakt med han till slut.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DALANA


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

(här smyger jag in en efterlysning)

FINNS DET NÅGON BENJAMIN HÄR SOM VAR PÅ STORSJÖYRAN I SOMRAS OCH SÅG MUSTASCH OCH HÖLL OM EN MISSLYCKAD TJEJ SOM BLEV UPPLYFT AV VAKTERNA (jag) ???


   
SvaraCitera