Aviseringar
Rensa alla

Som en sann trasproletär..


Ämnesstartare

Lethuc:

Ingen bryr sig om en liten panschis.

Jag gör. om 50 år är d du som är den ledsna pensionären[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Är det verkligen Sming/Lethuc?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lethuc:

Men detta var exklusiva bilder. sånt som aldrig kommer ut i vanliga fall!

Det är aldrig värt det...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lethuc:

Det stod mellan att äta upp resten av råttan eller frysta köttbullar. jag var så hungrig att jag inte hade mycket till val.

Lethuc:

Jag snodde dom från en fattigpensionär som gick hem en sen kväll, fick inte välja.

Troooooooooooooooll


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Roll on:

Är det verkligen Sming/Lethuc?

Skulle lille lethuc göra en tråd i klotter? den stora frågan.[crazy]

Rödingajävel:

Troooooooooooooooll

lägg av [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lethuc:

lägg av [confused]

Sluta trolla. [zzz] Du äter inte råttor och rånar pensionärer på deras köttbullar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rödingajävel:

Sluta trolla. [zzz] Du äter inte råttor och rånar pensionärer på deras köttbullar.

En dödsknarkarnazist är kapabel till allt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har han blivit hackad? 😮


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lethuc:

En dödsknarkarnazist är kapabel till allt.

Troll.

Roll on:

Har han blivit hackad? 😮

Tror personen bakom tröttnat på sitt troll och börjat tramsa. [crazy] Zidane brukade ju avsluta sina troll på det viset.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Roll on:

Har han blivit hackad? 😮

Här har jag totallurat en snubbe utan att ens försöka. Inte roligt alls ju.

Rödingajävel:

Troll.

Du skulle tro mig ifall du såg min lya. Har ritat en Svatstika sammanfogad i ett pentagram på väggen. Jag har planer på att skänka mitt blod och min kropp för att reinkarnera hitler till denna värld och sprida kaoz


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rödingajävel:

Tror personen bakom tröttnat på sitt troll och börjat tramsa. [crazy] Zidane brukade ju avsluta sina troll på det viset.

Finns det verkligen så seriösa troll? Han kanske bara fått spader/är berusad/blivit hackad/kände för att släppa loss lite. [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Roll on:

Finns det verkligen så seriösa troll? Han kanske bara fått spader/är berusad/blivit hackad/kände för att släppa loss lite. [cute]

Jag är en rolig kille. Tror du har svårt att se mig som rolig för att du har förutfattade meningar om att jag skulle vara en gatukämpe som slog ner invandrare till vardags.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Roll on:

Finns det verkligen så seriösa troll? Han kanske bara fått spader/är berusad/blivit hackad/kände för att släppa loss lite. [cute]

Tror mer på troll som tröttnat på att trolla. [crazy] Han har nog bara tråkigt liv och orkar därför hålla på så länge.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Varför skriver ni inte till mig? Ge fan i att lägga besin i elden bara. tänker jag göra samma sak med er.

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lethuc:

Tror du har svårt att se mig som rolig för att du har förutfattade meningar om att jag skulle vara en gatukämpe som slog ner invandrare till vardags.

Det är du själv som skapat den bilden.

Lethuc:

Jag är en rolig kille.

Image


   
SvaraCitera