Aviseringar
Rensa alla

som frågan lyder


Ämnesstartare

Lundini: inte fått mitt bevis om uppehållstillstånd så kan inte

kan ju inte vara så svårt att träffa någon att röka med/som kan sälja vidare om du vekrligen ville.. men se till att vara social och ute bland folk osv får du ju folk att vara med!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hm.. Läsa ngt finns mkt att lära på internet eller gå ut och träffa nytt folk 🙂 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

röka på o skriva en massa fantasier te din make Rodnar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed: CMORE Hockey, kan möjligtvis råka ha en länk till en stream också om man är lagd åt det hållet

hmmmm langa

Rävpojken: kan ju inte vara så svårt att träffa någon att röka med/som kan sälja vidare om du vekrligen ville.. men se till att vara social och ute bland folk osv får du ju folk att vara med!

Haha röka på är ändå inte min grej 🙁 får försöka att skaffa vänner på ett annat sätt heh

Aaron: Hm.. Läsa ngt finns mkt att lära på internet eller gå ut och träffa nytt folk 🙂

Tar emot lite att försöka att träffa folk, själv .. vart ska man börja? I en bar? hm Ledsen

Fasiken: röka på o skriva en massa fantasier te din make

hehe you like?Rodnar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lundini: Haha röka på är ändå inte min grej 🙁 får försöka att skaffa vänner på ett annat sätt heh

ja menade inte röka weed med detta "men se till att vara social och ute bland folk osv får du ju folk att vara med!"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rävpojken: ja menade inte röka weed med detta "men se till att vara social och ute bland folk osv får du ju folk att vara med!"

Tumme uppaahhhhhhhaaaaa


   
SvaraCitera
seasaw

är din fråga hur du ska gå tillväga för att lära känna människor i holland där du är nu?

vad gör du där ens för det första? pluggar du där eller pluggar du distans därifrån? hur bor du? Glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

varför skriver du en intetsägande lockbetes-rubrik din tölp?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lundini: hmmmm langa

Öhm matchjäveln var slut redan när du skrev svar och än mer nu men det är bra att du vill se Leksand, nästa gång då jävlar skall jag gladerligen hjälpa till.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

seasaw: är din fråga hur du ska gå tillväga för att lära känna människor i holland där du är nu?

vad gör du där ens för det första? pluggar du där eller pluggar du distans därifrån? hur bor du?

Jo det vore trevligt att lära känna fler, fast är för feg för att gå ut på egen hand och leta. Ledsenyesyesyes, jag plugger! Flyttade hit för (snart) en månad sen.. bor i 15kvm gulligull rum med det minsta köket man kan tänka sig heh. Delar badrum med 3 andra från frankrike, egypten och belgien, skön blandning men ser dem knappt om dagarnaSöt
Känner lite folk men pga att det inte blev något mjuk start så har jag inte hunnit lära känna folk = har inget att göra om helgerna. 

dazed: Öhm matchjäveln var slut redan när du skrev svar och än mer nu men det är bra att du vill se Leksand, nästa gång då jävlar skall jag gladerligen hjälpa till.

Ajdå! Heh, men säg till i god tid innan så Söt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

df rqp: varför skriver du en intetsägande lockbetes-rubrik din tölp?

Kanske va meningen .. Rodnar "Hej jag har inga vänner" lockas inga till 🙁 


   
SvaraCitera