Aviseringar
Rensa alla

Som tjej bo ihop med en killkompis


DeathOrGlory:

Fanns någon trevlig person som skrev en gång att en kille och en tjej aldrig kan vara "bara" kompisar då den ena utav dem vill ha sex med den andra.

Så man kan alltså inte vara kompis med nån av det andra könet? Det låter ju inte klokt.


   
SvaraCitera

Nej, varför skulle det vara konstigt? Bara för att man bor med någon av motsatt kön som en själv behöver man väl inte knulla med den?


   
SvaraCitera

flicka_n:

Så man kan alltså inte vara kompis med nån av det andra könet? Det låter ju inte klokt.

Det är inte jag som har påstått det men ifall man tänker efter så stämmer det nog lite att den ena utav de två inte skulle ha något emot att ha sex med den andra.


   
SvaraCitera

flicka86:

Ja, tänder verkligen på det. Blir liksom helt sexuellt till mig av förvrängningar av citat. [blush]

[bigsmile] haha, visste det... borde nog bli fetishguru. du har säker massa fetisher... känner det i fotknölen att du har.

flicka86:

Jo, en trea. Jag fick det största sovrummet. Snällt va? Fast anledningen var att det var mer och städa i det rummet. Haha

haha, det e bara för att du va tjej du fick det rummet! .. lr så hade killen precis vaknat och inte visste va han sa! [smile]


   
SvaraCitera

Varför skulle det vara konstigt? [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

elpedroo:

haha, det e bara för att du va tjej du fick det rummet! .. lr så hade killen precis vaknat och inte visste va han sa! [smile]

Han visste mycket väl vad han sa. Städa är inte hans grej

elpedroo:

[bigsmile] haha, visste det... borde nog bli fetishguru. du har säker massa fetisher... känner det i fotknölen att du har.

ja du ska bara veeta


   
SvaraCitera

flicka86:

Han visste mycket väl vad han sa. Städa är inte hans grej

oh, säg nån kille som e bra på det? [rolleyes]

flicka86:

ja du ska bara veeta

[wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja vet inte varför det är konstigt. Det är ju ingen big deal liksom.


   
SvaraCitera

alla andra e bara avundsjuka 😛


   
SvaraCitera

Nej, det är inget konstigt alls.


   
SvaraCitera

Nej varför skulle det vara konstigt. Ska göra detsamma.


   
SvaraCitera

Tycker det är bra, så länge ni inte går och har tankar om att ni vill ha sex med varandra.


   
SvaraCitera

Skulle nog inte klara av det så bra [sad][sad]


   
SvaraCitera
loita

min kompis bodde med sin bästa kill kompis förut... de var dock konstigt, de delade säng och hade sex nån gång när hon kände för de, han hade väll känslor för henne men inte hon för han.....

men för er nej de är låter inte alls konstigt, jag har en killkompis jag vet inte vill ligga med mig och jag vill inte med han, han är snygg men jag vill verkligen inte endå, för han är verkligen en kompis


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

flicka86:

Vad är det konstiga?

Se det mer som något unikt! Det är väl ovanligt att man är sambo fast man inte är ett par liksom. Inneboende skulle jag då kalla det mer som. Fast haha, jag tycker det är "konstigt" att bo ihop överhuvudtaget med kompisar. Skulle kunna tänka mig göra så på semesterresor och sånt, men privat och allmänt?

Nah, i närmsta fall skulle jag kunna tänka mig en bo i en studentkorrior med eget rum då och kan tänka mig ett gemensamt kök. [crazy]

Jag är väl mer den typen som uppskattar privatlivet ensamt. Antingen är man par ihop eller så är man grannar [bigsmile]


   
SvaraCitera