Aviseringar
Rensa alla

Some help here?


Ämnesstartare

Ehh, hey. Jag behöver lite rådgivning. Jaa har en kompis som jag gillar [love], ohh hon visar små tecken på att hon gillar mig mee. Men problemet är det att hon har en pojkvän [sad]. De har varit tsm nu i 3-4 månader men han beter sig riktigt illa mot henne. Jag vill berätta för henne att jag gillar henne men vill inte förstöra någon relation. Verken vår vänskap eller hennes med sin pojkvän. Innan sa jag "små tecken" på att hon gillar mig. Ingen utav oss skäms över att liksom "ta" på varandra [rolleyes], eller så. Har till och med hänt att hon har gråtit på min axel [cry] Vi går i samma klass ohh träffas ofta på fritiden, då är inte hennes pojkvän med. Han är ofta ute och festar [party] ohh det tycker hon inte om [n] Hon har ju sagt att hon vill göra slut men vågar inte riktigt. Är det bara att ha tålamod ohh vänta på att hon ska fixa upp det med sin pojkvän eller ska jag hjälpa till på något sätt? Plz help? [confused]


   
Citera

FTWhiskey:

Hon har ju sagt att hon vill göra slut men vågar inte riktigt.

Dåså. Du säger att du inte vill förstöra mellan henne och hennes pojkvän, men hon vill ju inte vara ihop med honom. Var där för henne bara och uppmuntra henne att göra slut.


   
SvaraCitera

Om han behandlar henne så dåligt borde din första prio som vän vara att få henne att dumpa skiten ur honom.

Stop thinkin wit yo penis.


   
SvaraCitera

FTWhiskey:

ohh

FTWhiskey:

ohh

FTWhiskey:

ohh

FTWhiskey:

ohh

förlåt, men kul [blush]

vet inte vad du ska göra. men ni verkar ju vara ganska nära vänner och så så du skulle nog kunna

kraamiszz:

uppmuntra henne att göra slut.

(om hon nu verkligen har sagt att hon vill men inte vågar. annars är det bara dumt)


   
SvaraCitera

enhimmelskdrog:

(om hon nu verkligen har sagt att hon vill men inte vågar. annars är det bara dumt)

Jag får ju lita på vad han skriver.


   
SvaraCitera

kraamiszz:

Jag får ju lita på vad han skriver.

citerade bara för att jag inte orkade skriva det du skrev själv


   
SvaraCitera

enhimmelskdrog:

citerade bara för att jag inte orkade skriva det du skrev själv

trött? [rolleyes]


   
SvaraCitera

kraamiszz:

trött? [rolleyes]

nä vadårå


   
SvaraCitera

enhimmelskdrog:

nä vadårå

enhimmelskdrog:

inte orkade


   
SvaraCitera