Aviseringar
Rensa alla

Someone to hold


Ämnesstartare

Hihi jag vet, men är vi inte så bra på det då? att börja prata om något personligt istället och göra våra röster hörda [wink]


   
SvaraCitera

Bli snygg!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NIGGAstoleMYmustache:

Bli snygg!

Men seriöst skaffa ett liv istället för att förfölja mig creephead!


   
SvaraCitera

Snoarkroaka:

Men seriöst skaffa ett liv istället för att förfölja mig creephead!

Öppna ditt fönster klockan tolv, för då kommer Stora Hans och våldtar lilla flickan. [badgrin]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NIGGAstoleMYmustache:

Öppna ditt fönster klockan tolv, för då kommer Stora Hans och våldtar lilla flickan. [badgrin]

Hahah tror du jag är så liten? [zzz]


   
SvaraCitera

Snoarkroaka:

Hahah tror du jag är så liten?

Snoarkroaka:

F15


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bara för att jag är F15 betyder inte att jag inte är 1.90 och väger 90 kilo [no-no][y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Snoarkroaka:

Min fråga för att detta ska bli ett forum med diskution är om ni någon gång varit desperata nog att sno första bästa kille trots att det inte är "kärlek" ?

O ja.
Inte alls jättelänge sedan heller. Detta ledde dock till att jag träffade en tjej - min första flickvän - som jag var tillsammans med i nästan två månader.
Visst kan jag känna så, att det skulle vara trevligt att träffa någon tjej - men gärna någon jag verkligen tycker om 'på riktigt'.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Koffeinmissbrukande:

Visst kan jag känna så, att det skulle vara trevligt att träffa någon tjej - men gärna någon jag verkligen tycker om 'på riktigt'.

Jepp så är det. Men samtidigt, varför ta saker så seriöst? Det är lättare att hitta någon att tycka om simply by att skratta med henne och att inte oroa sig för hur allvarligt relationen kan bli än att liksom tänka på när förhållandet tar slut.

Får jag fråga dig en sak? Tror du på personkemi?

Min kompis gör inte det, hon tycker mer att man känner det hjärnan lärt sig att känna genom ens tankar, men jag tror ändå på den här "kemin". För man kan inte pressa sig och försöka övertyga sig själv att man gillar någon annan. Kanske fungerar det när man sitter hemma och är frusen men inte när man är med personen och försöker att känna det här extra när han kramar en...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Snoarkroaka:

Men samtidigt, varför ta saker så seriöst?

Jag är väl mer seriös som person.
Jag tänker hellre i termer av långvariga förhållanden än i termer av mer tillfälliga grejer.

Snoarkroaka:

Tror du på personkemi?

Mjo. Kan vara, kan vara tvärtom.
Det är som med ödet. Man kan aldrig veta liksom. Antingen så är det personkemi eller inte. Jag tror inte att det gör någon skillnad egentligen eller påverkar avsevärt.
Fast visst, du har ju en poäng.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Snoarkroaka:

Jag har blivit så jävla tragisk

Säkert, och här har du svaret:

Snoarkroaka:

God Damn it.


   
SvaraCitera

Snoarkroaka:

annars brukar det bara vara någon random kille med en clown bild som ba: Baaah, du suger.

HAHA, asså saris paris, du är så rolig! [love]


   
SvaraCitera
Bell
 Bell

filulilus:

Finns nog inget så kärleksfullt forum som detta

Delvis sant [blush] Lite gulligt med alla par, men deppigt för oss utan UM-partner [sad]


   
SvaraCitera
smisk

Jag har gått tillbaka till mitt ex flera gånger, bara för att få närhet. Det är inte bra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bell:

Delvis sant [blush] Lite gulligt med alla par, men deppigt för oss utan UM-partner [sad]

^^ mjaaauuu... inte för att jag skulle villa å sitta å gulla i massa trådar med nån sötis men ändå [rolleyes]

Dold text: eller beror på hur söt hon e [blush]


   
SvaraCitera