Aviseringar
Rensa alla

sommar i p1 2014


isola: "pluggade, spelade dataspel ist för att plugga, började skrika grejer medan jag spelade, lade upp skrikfilmerna på utube och fick betalt och här är jag nu."

låter ärligt och bra, inga pretentioner


   
SvaraCitera

Schism:

låter ärligt och bra, inga pretentioner

vill höra någon intressant story. marika carlssons var rätt intressant men de andra jag lyssnat med ett halvt öra på var ju rätt slätstrukna.


   
SvaraCitera

isola: vill höra någon intressant story.

hittade en:


   
SvaraCitera

vrf snackar de bara skit på radio?? speciellt såhär i natten........

det är ju mellan 00-04 man vill höra folk som ringer in och berättar sina spökhistorier 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola

helt galet att de är tvungna att göra en massa arbete med sajten för att den inte ska krascha pga pewdiepies alla fans som väntas lyssna på hans prat. jag kan ju sammanfatta det ist för dem: "pluggade, spelade dataspel ist för att plugga, började skrika grejer medan jag spelade, lade upp skrikfilmerna på utube och fick betalt och här är jag nu."

haha va!? galet!


   
SvaraCitera

Athenas var det bästa jag hört, dels för att det sades vettiga och viktiga saker men också för att det var snyggt upplagt med dom akustiska coverlåtarna och mosaiken av poesicitat  som hon knöt ihop allting med. Dessutom fick det moderater att bli hysteriska, sådant är alltid trevligt. Senare önskade hon också livet ur Peter Wolodarski, mys.


   
SvaraCitera
Bell
 Bell

Gillade Fredrik Wikingssons och Jesper Rönndahls! Bea Uusma också men det var mest upprepning pga har läst hennes bok och gått på hennes föreläsningParty


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan: mette rode sundström

har ngn hört lyssnat på detta?????
hennes man verkar ju vara helt jävla... fucked typ


   
SvaraCitera

Public service har bara blivit mer och mer partiskt och politiserat. Minns att jag tittade igenom listan och insåg att det nästan var genant hur många vänsterextrema sommarpratare SR lyckades skrapa ihop och hur få konservativa som fick balansera upp de högst tveksamma åsikterna vissa vänsterdebattörer framförde. Väntar fortfarande på att 40% av de politiska sommarpratarna ska vara invandringskritiska för ge en samhällsrepresentativ bild. Väntar också på att Jimmie Åkesson till slut ska få sommarprata.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

N.W: Väntar också på att Jimmie Åkesson till slut ska få sommarprata.

Galen


   
SvaraCitera

N.W: Public service har bara blivit mer och mer partiskt och politiserat. Minns att jag tittade igenom listan och insåg att det nästan var genant hur många vänsterextrema sommarpratare SR lyckades skrapa ihop och hur få konservativa som fick balansera upp de högst tveksamma åsikterna vissa vänsterdebattörer framförde. Väntar fortfarande på att 40% av de politiska sommarpratarna ska vara invandringskritiska för ge en samhällsrepresentativ bild. Väntar också på att Jimmie Åkesson till slut ska få sommarprata.

Media och däribland public service har så länge jag kan minnas varit vänstervridet. Inget nytt under solen.


   
SvaraCitera

Nederländaren:

Media och däribland public service har så länge jag kan minnas varit vänstervridet. Inget nytt under solen.

Kanske bara har blivit mer synligt under senaste tiden på grund av SDs framgångar.


   
SvaraCitera

mpt:hv:
hur går man till väga för att sno pewdiepies pengar? nån som vet?

va söt italienare


   
SvaraCitera

N.W: många vänsterextrema sommarpratare

vilka då? förutom athena


   
SvaraCitera

Zerafina:

va söt italienare

:D:D


   
SvaraCitera