Aviseringar
Rensa alla

Sommarjob,Hjälp


Jallieeeeee:

vaffö e jag fejk, bara för att mitt beteende inte är som det ska förväntas vara på ett forum eller???? enligt mig e ni fejk alihop, nmen det e en annan tia[no-no]

Inte du, syftade på kaptenkrok.
Fast du är kanske också fejk. [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Robbin:

Fast du är kanske också fejk

ne ne, vet hut annars blir det stening vid kullen unga pojk[no-no]


   
SvaraCitera

Jallieeeeee:

ne ne, vet hut annars blir det stening vid kullen unga pojk[no-no]

[no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jallieeeeee:

ne ne, vet hut annars blir det stening vid kullen unga pojk

döööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööö ööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööö ööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööö ööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööö ööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööö


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KKARIM:

ööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööö

asså du h¨åll käften inna du kommer möta jihad på allvar, o det vet väll du hur det e, du e ju från mellanösterna kan jag tänka mig, vet hut innan jag kastar ett epple på dej.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kaptenkrok:

hur mycket pengar tjänar man minst =D

Svart en femma om det ska vara så. Vitt så finns det väl kollektivavtal som måste följas. Kan tänka mig 40kr för dig. Men de kan vara smarta och kalla det du gör för praktik.

kaptenkrok:

och hur jobbig det är >_>.

Eftersom du är så ung får du bara jobb ett viss antal timmar så det lär inte vara säkerligen jättejobbigt. Men lite får du slita allt. Sedan om du jobbar och står i är ju risken större att du får vara kvar på samma ställe året efter.

kaptenkrok:

hur pinsamt är det ??!!!!

Vad? Att söka jobb eller att jobba?

kaptenkrok:

hur söker man sommarjob??
man gå väl inte till ica och säger
-tjena bro,jag vill har ett job.

NEJ NEJ
Det absolut enklaste sättet att få ett sommarjobb är att kolla runt i släkten eller nära bekanta. Lyckas man inte med det så får man gå till olika arbetsgivare och fråga om de har sommarjobb. Ta med dig ett personligt brev också så blir det enklare. Sedan blir det ju givetvis lättare att få et jobb om du är intresserad av ett jobb som du söker.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jallieeeeee:

asså du h¨åll käften inna du kommer möta jihad på allvar, o det vet väll du hur det e, du e ju från mellanösterna kan jag tänka mig, vet hut innan jag kastar ett epple på dej.

Snälla, hur orkar du?[sad], hur orkar du jag undrar verkligen. Du kanske har några tips för jag känner mig faktiskt väldigt apatisk någonstans, har du opererat din hjärna...? Ramlat från ett flygplan?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KKARIM:

har du opererat din hjärna...? Ramlat från ett flygplan

Nej, men jag tycker det e underhållande att se hur arga människor blir på internet...heheheh o inte i verkliga livet, då ni säkert e pussys [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jallieeeeee:

Nej, men jag tycker det e underhållande att se hur arga människor blir på internet...heheheh o inte i verkliga livet, då ni säkert e pussys

1. Nej, jag är inte en fitta.
2. Verkligen underhållande, vet vi vad du gör på fritiden i alla fall.
3. Lär dig stava.
4. Skaffa dig en fritidssyssla, en riktig sådan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KKARIM:

. Nej, jag är inte en fitta.
2. Verkligen underhållande, vet vi vad du gör på fritiden i alla fall.
3. Lär dig stava.
4. Skaffa dig en fritidssyssla, en riktig sådan

jag e kung äver sol och måne, jag e farao över egypten, lär dig lyda, annars blir det straff med kalla handen........


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jallieeeeee:

jag e kung äver sol och måne, jag e farao över egypten, lär dig lyda, annars blir det straff med kalla handen........

OK.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera