Aviseringar
Rensa alla

Sommarjobb


Ämnesstartare

Vet ni vart man kan söka sommarjobb någonstans om man är 17år? [smile]


   
Citera

kommunen [crazy][crazy][crazy]


   
SvaraCitera

Sök hos företag, gallerior och dylikt kan vara bra.

enhimmelskdrog:

kommunen

Kommunen ger dåliga löner dock.


   
SvaraCitera

Homunculi:

Kommunen ger dåliga löner dock.

Man tar det man får för i helvete


   
SvaraCitera

Homunculi:

Kommunen ger dåliga löner dock.

vet, men har för mig att kommuner (iaf gör vår kommun det) garanterar jobb för dom som är 17, även om det bara blir 4h/dag i 3 veckor [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sommarjobbet för komunen i sommras så får inte jobba där igen 🙁


   
SvaraCitera

j0h4nna:

Sommarjobbet för komunen i sommras så får inte jobba där igen 🙁

sök till alla sorters butiker som finns i närheten då?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

sök till alla sorters butiker som finns i närheten då?

Aa får la göra det,tack för tipset [smile]


   
SvaraCitera

telefonförsäljare [crazy] det är ett skitjobb, men man får pengar iaf. bättre än att sitta hemma utan pengar hela sommaren


   
SvaraCitera

Du kan väl prova nästan var som helst där det inte krävs 18 års gräns för att använda maskiner. Prova i alla möjliga affärer som butiksbiträde, har du muskler till det så sök som lagerarbete, du kanske kan söka till pubar och stå i garderoben där folk hänger av sig jackorna, eller McDonald's. Finns hur mycket som helst!


   
SvaraCitera

Homunculi:

Kommunen ger dåliga löner dock.

Nej inte alltid. Jag är 16 och ska jobba 120 timmar (6 timmar/dag mån-fre i en månad) och får 5400:- för det. 45kr i timmen. Det tycker jag är rätt hyfsat ändå. [cute]


   
SvaraCitera

Djungelvrålet:

Nej inte alltid. Jag är 16 och ska jobba 120 timmar (6 timmar/dag mån-fre i en månad) och får 5400:- för det. 45kr i timmen. Det tycker jag är rätt hyfsat ändå. [cute]

Som sommarjobbare glömde jag skriva.


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera

För er som är intresserade av mer information vad gäller sommarjobb, har vi precis lanserat en webbsida inom ämnet. Ni kan läsa mer på Sommarjobb.me där vi också tar emot frågor och funderingar på det som ni inte finner svar på.

Trevlig helg!


   
SvaraCitera