Aviseringar
Rensa alla

Sommarjobb


Ämnesstartare

Hej! Jag är en snubbe på snart nitton år (fyller i mars). Jag skulle behöva ett jobb i sommar, och då jag varken har haft ett jobb förut, eller ens har sökt ett skulle behöva lite tips om hur jag ska gå tillväga. Tips mottages gärna!
Jag är bosatt i Linköping, så jobbet ska vara där - såklart.

Tack på förhand. [smile]


   
Citera
Ämnesstartare

Sök jobb hos kommunen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Straholic:

Hej! Jag är en snubbe på snart nitton år (fyller i mars). Jag skulle behöva ett jobb i sommar, och då jag varken har haft ett jobb förut, eller ens har sökt ett skulle behöva lite tips om hur jag ska gå tillväga. Tips mottages gärna!Jag är bosatt i , så jobbet ska vara där - såklart.Tack på förhand.

När jag gick på gymnasiet fick vi lära oss hur man söker jobb på Sv A lektionerna. Lärde inte ni er det?


   
SvaraCitera
Canon

Kolla in din kommuns hemsida. Det finns oftast mycket jobb inom vården som t.ex. hemtjänst/personlig assistent osv. Ger faktiskt bra betalt och är mycket bra i ett CV.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Xisco:

När jag gick på gymnasiet fick vi lära oss hur man söker jobb på Sv A lektionerna. Lärde inte ni er det?

Nope. D:

Canon:

Kolla in din kommuns hemsida. Det finns oftast mycket jobb inom vården som t.ex. hemtjänst/personlig assistent osv. Ger faktiskt bra betalt och är mycket bra i ett CV.

Tack för tipset! Surfar in på deras webbsida på momangen.


   
SvaraCitera
Canon

Eller arbetsförmedlingen: http://www.arbetsformedlingen.se/For-arbetssokande/Lediga-jobb.html?url=-1233883...

OBS! Har valt alla lediga jobb i Linköping, i länken.


   
SvaraCitera