Aviseringar
Rensa alla

Sommarjobb.


Ämnesstartare

Halo.
Vad ska jag seja i telfonen när jag ringer och frågar om ett sommarjobb. Namn, ålder, o sen att jag skulle vilja få sommarjobba där. -Ngt annat viktit som jag har glömt?


   
Citera
Ämnesstartare

I got a job for ya. [blush][confused][shake]

[cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

berätta om varför du vill ha just det där sommarjobbet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed_and_confused:

I got a job for ya

Hahah skulle inte tro d 😉


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Liina:

Hahah skulle inte tro d 😉

Kom igen Le(-e+i)na [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed_and_confused:

Kom igen Le(-e+i)na

[confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Liina:

[confused]

Ungdomar, populärkulturell referens. [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ring inte? gå dit istället.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

retstickan:

ring inte? gå dit istället.

Jag har funderat på det.. Kanske att jag sulle göra det ist 😀 men vad ska jag seja när jag väl står i butiken? :S


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Liina:

Jag har funderat på det.. Kanske att jag sulle göra det ist 😀 men vad ska jag seja när jag väl står i butiken? :S

att du vill sommarjobba. och så förbereder du dig om varför du skulle passa bra som sommarjobbare där. knyt samman gamla saker du gjort med det som är uppgifterna i sommarjobbet.

om du bara ringer så har dom inge ansikte o du blir lite som ett spöke bara. men om du varit där o visat din energi så kommer dom ihåg dig lättare. o du kommer ligga före dom som bara ringer :>


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

retstickan:

att du vill sommarjobba. och så förbereder du dig om varför du skulle passa bra som sommarjobbare där. knyt samman gamla saker du gjort med det som är uppgifterna i sommarjobbet.

retstickan:

om du bara ringer så har dom inge ansikte o du blir lite som ett spöke bara. men om du varit där o visat din energi så kommer dom ihåg dig lättare. o du kommer ligga före dom som bara ringer :>

TACK masor! 😀


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera