Aviseringar
Rensa alla

sommarjobb telefonförsäljare!


Ämnesstartare

Jag vill sommarjobba i några veckor som telefonförsäljare helst, men... vilka företag brukar vilja anställa en person precis under 18 under några veckor för en rimlig lön?


   
Citera

jag tror att de flesta anställer folk under 18, ring dit du har tänkt söka och fåga annars.


   
SvaraCitera

rimlig lön som telefonförsäljare får man knappast.


   
SvaraCitera

passaro:

rimlig lön som telefonförsäljare får man knappast.

Vad är rimligt enligt dig?

ps, jag tycker att t.ex 100kr per något sålt är rimligt.


   
SvaraCitera

Satsa på att söka ett sommarjobb utomhus i första hand, tänk när det är soligt och varmt och du sitter inne.


   
SvaraCitera

Frivilligt jobba som telefonförsäljare? [tard]


   
SvaraCitera

Djungelvrålet:

Frivilligt jobba som telefonförsäljare? [tard]

Alla telefonförsäljare har nog på något sätt valt det på egen hand. Det gäller alla sysselsättningar och yrken.


   
SvaraCitera

där jag jobbar .. mindre kul..


   
SvaraCitera

enhimmelskdrog:

Alla telefonförsäljare har nog på något sätt valt det på egen hand. Det gäller alla sysselsättningar och yrken.

Ja, men det finns så mycket roligare sommarjobb. Roligt att bli skälld på dagarna i ända för man inte säljer tillräckligt, få luren slängd i örat och få höra sin röst dag ut och dag in. [cute]


   
SvaraCitera

Djungelvrålet:

Ja, men det finns så mycket roligare sommarjobb. Roligt att bli skälld på dagarna i ända för man inte säljer tillräckligt, få luren slängd i örat och få höra sin röst dag ut och dag in. [cute]

jag är telefonförsäljare, tycker inte att det är så hemskt som alla säger [cute] däremot är jag sämst på att sälja så jag ska säga upp mig, eehh


   
SvaraCitera

enhimmelskdrog:

folk under 18

VAAA???? KAN JAG SÖKA??? :DDDDDDDDD


   
SvaraCitera

majss:

VAAA???? KAN JAG SÖKA??? :DDDDDDDDD

det jobbar faktiskt en 94a och några 93or där jag är [crazy]


   
SvaraCitera

enhimmelskdrog:

det jobbar faktiskt en 94a och några 93or där jag är

oj oj oj oj ;););)


   
SvaraCitera

gurra_svensson_93:

telefonförsäljare

gurra_svensson_93:

rimlig lön

i lol'd

daisy:

ps, jag tycker att t.ex 100kr per något sålt är rimligt.

WTF? Jag förmodar att du bor i en IKEA-kartong under en bro, dricker regnvatten och äter ogräs och insekter?

enhimmelskdrog:

Alla telefonförsäljare har nog på något sätt valt det på egen hand.

Om "frivilligt" betyder "jag har inte ett öre och ingen annan vill anställa mig" så...


   
SvaraCitera

Vilken stad bor du i?

Jag jobbade som telefonförsäljare i nästan ett år, sålde försäkringar. Lönen var 100% provision och låg på kanske 100-250kr/timmen, så länge man är bra på det. [smile]


   
SvaraCitera