Aviseringar
Rensa alla

sommarjobb


Ämnesstartare

jag fyller snart 14 och vill gärna skaffa lite fickpengar och jag undrar var i trelleborg man kan sommarjobba?! vill liksom ha ett sommarjobb så fort som möjligt och jag vill jobba där man får bra med pengar. jag älskar hundar och jobbar helst med de.. men de går bra med vilket som helst


   
Citera

Har ingen aning vart det ligger men håller också på att söka och jag söker till mataffärer och massa sånt men jag är 16 så det kanske är åldersskillnad på jobb och sånt Galen


   
SvaraCitera

du hör la på namnet att ett sommarjobb är på sommarn


   
SvaraCitera

Samlad tråd med tips till alla 15 åringar som vill tjäna pengar
7 tips på hur du tjänar pengar i sommar

Ett annat tips är att skriva ett flygblad  och printa ut i 50 ex och dela ut i närområdet. Där kan du erbjuda tjänster som rasta hundar, skotta snö och klippa gräsmattor för en rimlig summa.


   
SvaraCitera

Hittar man inget jobb kan man alltid tjäna pengar genom YouTube Tumme upp


   
SvaraCitera

Gå till hunddagis och fråga, om du gillar hundar.


   
SvaraCitera

www.hinnerdu.se är en bra sida om du vill tjäna pengar ex.(sitta hundvakt, barnvakt, skotta snö) Jätte bra sida!

Och om det finns jordgubbsstånd här och där i staden kan man skaffa jobb i ett sånt. Jag är 15 och fått jobb där på sommaren, bra betalt (enligt mig som oftast är pank).


   
SvaraCitera

rogernw:
Hittar man inget jobb kan man alltid tjäna pengar genom YouTube Tumme upp

Krävs att man är 18.


   
SvaraCitera

My dreams are her:

Krävs att man är 18.

Det är väl bara kontot som pengarna ska gå till? 


   
SvaraCitera

My dreams are her:

Krävs att man är 18.

misslisbell tjänar väl pengar på sin


   
SvaraCitera

rogernw:

Det är väl bara kontot som pengarna ska gå till? 

schim:

misslisbell tjänar väl pengar på sin

"Om du är under 18 år och vill tjäna pengar på ditt konto måste du bekräfta att en förälder eller målsman har läst informationen ovan och att du har deras samtycke att ingå avtalet. Godkänn sedan villkoren genom att klicka på Jag godkänner".  Detta är var som står i deras avtal.


   
SvaraCitera

My dreams are her:

"Om du är under 18 år och vill tjäna pengar på ditt konto måste du bekräfta att en förälder eller målsman har läst informationen ovan och att du har deras samtycke att ingå avtalet. Godkänn sedan villkoren genom att klicka på Jag godkänner".  Detta är var som står i deras avtal.

Då är det väl fullt möjligt att tjäna pengar på YouTube om man är under 18?


   
SvaraCitera