Aviseringar
Rensa alla

Sommarjobb!


Var på ett informationsmöte med kommunen, är lite 50 50 nu men det fixar sig, väntar även en kallelse på anställningsintervju så att jag kan jobba mer än tre veckor på kommunen.

Edit: De frågade om jag gillade att jobba med barn, sa nej för att et skulle aldrig fungera, tyvärr :/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:
fick feriepraktik n gång, d gav 25kr/t

haha fyfan vad ovärt

reben:
trodde de va hög tid för 2 månader sen 🙁

äsch! jag fick jobb i mitten av maj förra året så det går nog fortfarande


   
SvaraCitera

terrormat: haha fyfan vad ovärt

aa dt sa jag med, men alla andra insisterade på att dt var jättebra för mig eftersom jag skulle få erfarenhet jag kan ta med mig i CVt. Den erfarenheten har ej gjort någon nytta. :(((


   
SvaraCitera

kske ska ljuga ihop ett cv med falska referenser o så, give it a try


   
SvaraCitera

S3ON: 25kr/t

Fick 40kr/h av min kommun, trodde t.om. det var på gränsen till.... "olagligt" :s 

nåja, köpte inlines för mina cash sen, var ju bra 


   
SvaraCitera
reben

terrormat:

haha fyfan vad ovärt

äsch! jag fick jobb i mitten av maj förra året så det går nog fortfarande

uehhhh orkar inte mer arbetsintervjuer inte van vid att bli nobbad
skåne har tydligen lägre krav


   
SvaraCitera

Graavgardspsalm: köpte inlines

Härlig investering! 😀  


   
SvaraCitera

jag har fått ett sommarjobb. hade för en gångs skull lite framförhållning och började söka redan i slutet av december. dock har jag inte fått skriva på anställningsavtal än så känner mig inte direkt 100% lugn.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pendulum:
jag har fått ett sommarjobb. hade för en gångs skull lite framförhållning och började söka redan i slutet av december. dock har jag inte fått skriva på anställningsavtal än så känner mig inte direkt 100% lugn.

kul! vad är det för jobb? 


   
SvaraCitera

Vården söker alltid jobb! Både utbildad personal och outbildad (städare, vårdbiträden etc.)


   
SvaraCitera
höna

har fått sommarjobb på praktikplats ska ba jobba 1. 5 månad men gött ändå!


   
SvaraCitera

Man måste vara 16 i min stadsdel för sommarjobb Ledsen bara att vänta i 2 år till...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Getrekt:
Man måste vara 16 i min stadsdel för sommarjobb Ledsen bara att vänta i 2 år till...

tur att du fick en länk med tips på hur du kan tjäna pengar ändå! 

kom ihåg mig när det är dags att rösta fram årets mod i december


   
SvaraCitera

terrormat:

kom ihåg mig när det är dags att rösta fram årets mod i december

haha okej


   
SvaraCitera
Lyra
 Lyra

reben:
trodde de va hög tid för 2 månader sen 🙁
e körd för övrigt. sökt sommarkurser så hoppas jag kan komma in på några sådana. annars kan jag ju inte bo här (lol rikti förlust) bull o slösa på csn men va ska man göra

hah ska sj hårt göra d oxå, om det nu går fortf, fuck jobba

tur man har 2000 i hyra o hinner spara ihop till sommaren då man inte har någon hyra öht 😛 


   
SvaraCitera