Aviseringar
Rensa alla

sommarkurser!!!!


Ämnesstartare

idag är sista ansökningsdagen omg!! nån som har tips på bra och roliga och slappa kurser man kan söka? antingen i sthlm eller på distans[cute]

måste läsa ett par sommarkurser om jag ska börja plugga i höst men har ingen aning om vad så hej[blush]


   
Citera
Ämnesstartare

Stickning? Eller gå nån kurs för nåt instrument du vill spela (och inte redan kan).

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det gör ont i min själ att man studerar tramskurser bara för att få betalt. Hobbykurser ska bekostas själv om det nu är så jääkla kul [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ta något som hjälper isf, introduktion i datalogi, förberedande i matematik, juridik, eller argumentationsanalys. Det är de vettiga jag sållat ur och funderat på att söka, men jag tror det faller bort.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

Stickning? Eller gå nån kurs för nåt instrument du vill spela (och inte redan kan).

tror inte att det finns sånna :C

Pickaboo:

Det gör ont i min själ att man studerar tramskurser bara för att få betalt. Hobbykurser ska bekostas själv om det nu är så jääkla kul [no-no]

det ska jag inte!!! men ligger efter med csn sedan jag pluggade sist så jag måste läsa tramskurser i sommar för att kunna få csn i höst[blush][sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendos BFF:

tror inte att det finns sånna :C

Va? Kunde svära på att det fanns kurser för allt... Inget instrument då?

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

Va? Kunde svära på att det fanns kurser för allt... Inget instrument då?

[love]

har aldrig hört talas om någon universitetsutbildning för instrument eller så näe


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har sökt ett tiotal kurser, de flesta anordnade av SU. Naturgeografi, datorkunskap, italienska, akademiskt skrivande, musikteori...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendos BFF:

har aldrig hört talas om någon universitetsutbildning för instrument eller så näe

Nintendos BFF:

universitetsutbildning

Men åh, jag skumläste bara ditt förstainlägg och uppfattade det som att du ville gå nån eller några kuliga kurser i sommar[blush]

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

har sökt harry potter nu hoppas jag kommer in[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendos BFF:

har sökt harry potter nu hoppas jag kommer in

HAHA. Hatar dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

HAHA. Hatar dig.

varför?[sad][sad][sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendos BFF:

varför?

Mina pengar går åt att betala "Harry Potter och hans magiska värld" eller fan den kursen heter[sad]

Mälardalens skola, va? Eller om det var mittuniversitet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

Mina pengar går åt att betala "Harry Potter och hans magiska värld" eller fan den kursen heter[sad]

tror inte att den är så kostsam![no-no]

passaro:

Mälardalens skola, va? Eller om det var mittuniversitet.

nä kalmar


   
SvaraCitera
höna

ta typ språk. eller konsthistoria lr nåt!


   
SvaraCitera