Aviseringar
Rensa alla

Sommarlov


Ämnesstartare

Alla är sjukt peppade osv, men jag känner mest att det blir så jobbigt. Man känner liksom att man MÅSTE vara ute varje dag, leta upp polare å träffa varje dag osv. Ibland vill man bara vara hemma, och om man är det för länge kanske dom skiter i en till slut å slutar fråga om man ska ses osv. Någon mer än jag som tycker att man faktiskt har det rätt skönt NU?


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Sharpen:

Man känner liksom att man MÅSTE vara ute varje dag, leta upp polare å träffa varje dag osv. Ibland vill man bara vara hemma, och om man är det för länge kanske dom skiter i en till slut å slutar fråga om man ska ses osv.

Många som känner lite småångest inför det tror jag.
Men tänk på att många reser iväg med, så bara för att man inte ringer så betyder det inte att de har glömt en eller tröttnat.

Ut o försök träffa folk ändå? Hah, sämst tips. Men liksom gå inför att ha en tillbakalutad stil och vara öppen, och hänga med någon gång ibland när du känner för det så kan det bli gött?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sculptura:

Men liksom gå inför att ha en tillbakalutad stil och vara öppen, och hänga med någon gång ibland när du känner för det så kan det bli gött?

Mjo, det brukar alltid bli så att jag är med folk varje dag ändå liksom. Men man har lite småångest som du säger!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Försök se till dina egna intressen då kanske, saker DU vill göra främst, se eller göra saker, och kanske dra med någon om man vill det.


   
SvaraCitera

Då får man ju fråga dem istället.

Jag har inte det problemet. Jag brukar inte hänga så mycket med kompisar, och de flesta är ju redan upptagna med annat eller är ute och reser.
Har hellre sommarlov.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sharpen:

. Ibland vill man bara vara hemma,

jag brukar sova bort de tre första dagarna typ sen tröttnar man på det. testa själv:) det är faktiskt väldigt härligt att bara vara hemma utan att göra nånting ibland, bara umgås med familjen och sånt som man aldrig hinner med vid närmare eftertanke (inte för att man umgås när man sover ha ha)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera