Aviseringar
Rensa alla

Sommarlov 2010


Ämnesstartare

Hej!

Som rubriken lyder handlar denna tråden om sommarlovet, jag undrar först och främst om det finns någon som vet när man slutar? Är det samma i hela Sverige? Om det inte är samma, när slutar man i Västra Götaland (Skara)?

Tack på förhand


   
Citera

Det är inte samma.


   
SvaraCitera

du kan inte använda din hjärna och t ex fråga en lärare eller klasskamrat om datumet? Eller helt enkelt besöka skolans hemsida.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

du kan inte använda din hjärna och t ex fråga en lärare eller klasskamrat om datumet? Eller helt enkelt besöka skolans hemsida.

Det är lördag idag, klasskamraterna har ingen direkt koll på det, står ej på skolans hemsida, jag brukar inte tänka på att fråga min lärare när jag väl har chansen, därför lägger jag upp det på ett forum, dessutom frågade jag inte om din kommentar utan jag frågar om det finns någon som vet när sommarlovet i västra götaland börjar, en ganska simpel fråga, vill bara ha svar, om du inte vet behöver du inte skriva.


   
SvaraCitera

www.sommarlovet.se/17juni


   
SvaraCitera

Jag slutar 1a juni[wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

m33lis:

www.sommarlovet.se/17juni

så västra götaland slutar 17:e juni ? :p


   
SvaraCitera

toper90:

så västra götaland slutar 17:e juni ? :p

mm


   
SvaraCitera

Nu är det...

31 dagar, 9 timmar, 29 minuter och 53 sekunder kvar till sommarlovet!


   
SvaraCitera

toper90:

så västra götaland slutar 17:e juni ? :p

Neej.. Alla slutar olika..
Jag bor i götet och slutar 14 juni men en annan skola ligger några meter ifrån bara och dom slutar senare.

Så bara för du bor i västra götaland så betyder det inte att du slutar den 17:e !!
Men du kanske gör det .

36 dagar, 9 timmar, 21 minuter och 49 sekunder kvar till sommarlovet!


   
SvaraCitera

men det är ju olika från skola till skolan i samma kommun ibland [rolleyes]
man brukar få en lapp från skolan när man börjar med terminstart o terminslut för både HT och VT
där även alla lov och studiedagar står
men din skola är väl elak o ger er inte det eller så har du slarvat bort 🙂
fråga på skolan på måndag bara

men just i skövdetrakten brukar det vara ngn gång i mitten av juni


   
SvaraCitera