Aviseringar
Rensa alla

sommarlov


Ämnesstartare

nu har första dagen av mitt sommarlov börjat [cool] så vad tänker ni göra på lovet? vad ska ni hitta på för kul? [crazy] för det känns som att jag måste planera hela lovet men vet int vart jag ska börja ^^


   
Citera

första dagen på sommmarlovet är på måndag, inte söndag idiot.


   
SvaraCitera

lördag*


   
SvaraCitera

M3lis, inte roligt[no-no]


   
SvaraCitera

Jag ska sova, supa, knulla, äta, träna, bada, sova, supa, äta, supa, knulla, äta, supa, bada, rita, äta och sedan se på film.


   
SvaraCitera

royalflush:

M3lis, inte roligt

vadå? det är ju sant .(


   
SvaraCitera

studera marx och lenin.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

m3lis:

första dagen på sommmarlovet är på måndag, inte söndag idiot.

FAIL att du kommer på vad det är för dag idag efter två minuter HAHA[cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag har haft sommarlov i 10 dagar nu. Ska jobba i tre veckor med att plocka bajs och resten av tiden ska jag spela TV-spel och tycka synd om mig själv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpyja:

Jag ska sova, supa, knulla, äta, träna, bada, sova, supa, äta, supa, knulla, äta, supa, bada, rita, äta och sedan se på film.

varför kmr "knulla" efter "supa" de första två gångerna men inte den tredije gången? [cool] ska du göra slut då elr? [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kommer bara njuta av ledigheten --> sola, bada, hälsa på släktingar, sitta uppe längre, vakna av solen istället för väckarklockan, se på massa tv-serier, ska även försöka styrketräna lite grann. [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sinnessjukdom:

Jag har haft sommarlov i 10 dagar nu. Ska jobba i tre veckor med att plocka bajs och resten av tiden ska jag spela TV-spel och tycka synd om mig själv

ofta [blush] spela och tycka synd om dig själv? [censur] det låter vettigt .... Dold text: NOT


   
SvaraCitera

M33m0:

varför kmr "knulla" efter "supa" de första två gångerna men inte den tredije gången? [cool] ska du göra slut då elr? [love]

Det är en supa där också som knulla inte kommer efter.

Harpyja:

supa, äta, supa


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

M33m0:

ofta [blush]

Hela tiden.

M33m0:

pela och tycka synd om dig själv? [censur] det låter vettigt ....

Bättre än att vara ute och supa i alla fall.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpyja:

Det är en supa där också som knulla inte kommer efter.

haha bra där [bigcheers]


   
SvaraCitera