Forumet - Sommarlov...

Sommarlov...

1159 0 89
Yuppie... Sommarlov ännu en gång[zzz]

När man är som jag... Trött tonåring som inte vill hitta på något själv utan låter andra hitta på saker åt honom så är de inte så jäkla sköj med ca 10 veckors ledighet...
Man har ju planera in att man ska träna så mycket som möjligt (tur att man har lite motivation iaf [bigcheers]) och man har ju redan tagit sig ett dopp i det iskalla vattnet som vi har här i vårat avlånga land... Man kan ju städa rummet man har också, men det blir stökigt igen så det är inte någon bråska. [smile]

Nu till mitt ganska uppenbara problem: Va ska man göra för att kunna säga att ens sommarlov inte har varit kolera?
Helst tips på vad man kan göra själv varje dag bara för att kunna säga att man har gjort något under sin lediga tid.

Spana också in:

dazed:

fiska är avlappnade och trevligt om man gillar stillhet osv

Vill göra det, men det som hindrar mig är att jag antingen måste köpa ett spö eller åka upp till våran dumma sommarstuga som har all min fiske utrusting.

pendu:

Det är där problemet ligger. Du måste vilja hitta på saker själv, då blir andra mer taggade att fråga dig när de ska hitta på saker osv.

äny tips sugerblum?

My dreams are her:

Åk på festival.

To effin mainstream [sad]
ChickiBull:

Det finns alltid en lösning på tråkiga sommardagar:
En strand
Ett par polare
En flintastek
Gärna en båt att sova i
Massor med alkohol

Inte direkt den sociala personen som njuter av sånt... Kanske om alkohol inte finns i bilden, vilket de gör... I båda kompis gängen [cry]

My dreams are her:

Läs en bra bok.

Man vill ju ha skoj... Läsa kan man göra när skolan börjar [love]
My dreams are her:

Lär dig spela ett instrument.

Gitarren och basen agerar dammsammlare så varför inte [y]

pendu:

Sure. Gillar både glass och badminton så varför inte!

[party]Är smått begåvad på att äta glass och smiska bollar med raket faktiskt[bigsmile]

ChickiBull:

Uppanbarligen en bra ursäkt eftersom vi som användar alkohol har roliga sommarlov och ni som inte gör det har tråkigt?

Vänta... låt mig komma på en kontring...... hurmm..... SOS Gute... nä, den va dålig.... Alkohol gör människor extra jobbiga, därför undviker jag de.
sn34kym3:

Vänta... låt mig komma på en kontring...... hurmm..... SOS Gute... nä, den va dålig.... Alkohol gör människor extra jobbiga, därför undviker jag de.

Står kvar med mitt okontrade argument.
Leva livet eller sitta å ha tråkigt?

Sen behöver man ju faktiskt inte dricka tills man dör varje gång heller.