Aviseringar
Rensa alla

Sommarnatt, bästa som finns?


Ämnesstartare

Ljust nästan hela natten, helmysig tycker jag. Nästan så att man borde vända på dygnet på sommaren i början av juni till början av juli.

Vad säger ni om sommarnätter? 


   
Citera
Ämnesstartare

De är underbara, särskilt när man är i naturen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mm, skogspromenader med engångsgrill och ett par/3st chorizos är myyyys! Sån jävla go överlevnadsfeeling! Får känslan utav att jag är en stridspilot som tvingats skjuta ut sig och landat med fallskärm i djungelmiljö. Rodnar

(Ja, jag är sjuk) Vilda fantasier och såna här sjuka grejer är sådant man ägnar sig med när man inte har några kamrater att leka med som liten.   


   
SvaraCitera

hatar fan allt äslkar mörkeret


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fast jag grillade ju inte by my self i skogen som liten, menar typ att all fantasi har blivit till verklighet på senare år.

Men jag borde inte skämmas så länge jag inte delar med mig utav fantasierna höhöhö, annars e jag vilken ensam friluftsmänniska som helst.. 

MM vAR bara TVUNGEN ATT sKRIVA AV MIG. (har inte druckit jättemkt faktiskt)  


   
SvaraCitera

Ute med polarna, må bra, garva. Cigg.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

internet:
hatar fan allt äslkar mörkeret

\m/__(-,-)__\m/            I            I          /  \      _/      \_


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är för varmt på sommarenTumme ned


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja bra luft.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Själv somnade jag på stranden igår. Vaknade upp vid 8 och det var helt tomt. Till en början trodde jag nästan att alla hade gått för att äta lunch. Haha.



   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jaaa. minns när jag hade sommarlov och spontancyklade i pyjamas med min bästa kompis till en sjö någon gång mellan 3 och 4 för att nakenbada. så mysigt


   
SvaraCitera
NEMI
 NEMI

Ja dom är i alla fall betydligt bättre än den ljusa tiden av sommardygnen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

den e ensam


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Igår upplevde jag det. Det var så härligt, lever för det! Bara jag, mina ungkarlsvänner och redigt med bärs. Jag levde loppanHjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sommarnätter med polarna Hjärta


   
SvaraCitera