Aviseringar
Rensa alla

Sommarplågor 2014


hej monica !!


   
SvaraCitera

nåt med morbid angel eller snakefinger


   
SvaraCitera

Fridask:
HAHA inte är det Albans låt iallafall. Jag tippar på denna: Peet Syntax vs. Alexie Divello – #tadidada - Radio Edit

Lätt denna!!


   
SvaraCitera

AndersO:

Lätt denna!!

Den där låten förföljer mig redan här på UM så jag tippar på den också. 


   
SvaraCitera

André Vifot Haas:
Antagligen någon låt som inte har släppts ännu.

 min uppfattning är att sommarplågorna brukar börja hajpas lite smått redan under sen vinter/tidig vår, i alla fall de från icke etablerade akter. det är dock inte något som jag personligen studerat i någon detalj, däremot något som jag hört från rätt trovärdiga källor inom musikindustrin. ska nog göra lite bättre bakgrundskoll när tillfälle ges.


   
SvaraCitera

Fridask:
HAHA inte är det Albans låt iallafall. Jag tippar på denna: Peet Syntax vs. Alexie Divello – #tadidada - Radio Edit

Alban har ju alltid varit kung. Men jag lägger min röst på den där. Hörde den på krogen i lördags och folk gick bananas!

player one:

 min uppfattning är att sommarplågorna brukar börja hajpas lite smått redan under sen vinter/tidig vår, i alla fall de från icke etablerade akter. det är dock inte något som jag personligen studerat i någon detalj, däremot något som jag hört från rätt trovärdiga källor inom musikindustrin. ska nog göra lite bättre bakgrundskoll när tillfälle ges.

Spännande! Så det var så Yolanda Be Cool låten kom att bli en sommarplåga? 


   
SvaraCitera

Svenssonsvensson:

Alban har ju alltid varit kung. Men jag lägger min röst på den där. Hörde den på krogen i lördags och folk gick bananas!
Spännande! Så det var så Yolanda Be Cool låten kom att bli en sommarplåga? 

vad fan vet jag om skräpig radiomusik? mitt intresse, i den utsträckning jag kan sägas ha något, är rent akademiskt.


   
SvaraCitera

Fridask:
HAHA inte är det Albans låt iallafall. Jag tippar på denna: Peet Syntax vs. Alexie Divello – #tadidada - Radio Edit

Himlen är blå. Havet likaså.


   
SvaraCitera

Hörde precis en grym ny låt! Som släpptes idag. Denna kan nog bli en sommar dänga!

Bros of lash - My mama said


   
SvaraCitera

Säkert den där jävla busy busy busy skitlåten.

Varför kallas det sommarplåga för övrigt? Är det en kass låt som spelas överallt under sommarn som ingen egentligen gillar? Jag tyckte Eric Amarillos låt 2011 var bra men ändå fick den titeln "sommarplåga"


   
SvaraCitera

Stekarn:
Säkert den där jävla busy busy busy skitlåten.

Varför kallas det sommarplåga för övrigt? Är det en kass låt som spelas överallt under sommarn som ingen egentligen gillar? Jag tyckte Eric Amarillos låt 2011 var bra men ändå fick den titeln "sommarplåga"

Den kallas för plåga för att det spelas sönder överallt under sommaren? 😀
Här kommer två nya tips på årets sommarplågor:Albin & Kristin Amparo - Din Soldat http://open.spotify.com/track/1S6SFhVRbiWXz5W6SZTKJo

Fritjof & Pikanen - Här kommer vi

Jag tror att den sistnämnda kommer att gå varm på festivaler och skoldiscon i sommar. Bettar på att de kommer spela i Kungsträdgården på någon radiokanals festival också! =)


   
SvaraCitera

Jag tänker skapa mina egna sommarplågor


   
SvaraCitera

Eurodancer 10h remix varje år!


   
SvaraCitera


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skönt att den här tråden har återuppstått ! Jag tror att #Selfie kommer att spelas mycket men den har redan blivit en hit och varit med överallt och gjorts parodier på. Så tror att den var för tidig för att kallas en "sommarplåga" men vi får väl se 🙂 

Jag tror att det kommer vara en svensk låt med svensk text som kommer gå varm i år. Förra året så hade väl Medina, Maggio och Adams Ray alla sommarplågor som spelades? Vilka mer var det som var svenska? 


   
SvaraCitera