Aviseringar
Rensa alla

Sons of anarchy hoddie


Ämnesstartare

 Nu har jag en sons of anarchy Hood. Haha o jag undrar hur jag ska bete mig när jag har den på jag vill typ ändra  attityd när jag har den på vara lite jag teller vara lite kaxig typ hahaha i skolan bad tycker ni?:)


   
Citera
Ämnesetiketter

nej


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NEJ NEJ NEJ!!! BARA NEJ! Spela inte "tuff". Va dig själv ä mycket bättre å det tjänar du mer på!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Aha men jag har ju en feet Hood ?


   
SvaraCitera

lek inte allan ballan, ingen tycker om en allan


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Wat 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

är den röd?


   
SvaraCitera
Turbo

Klart du ska leka tuff när du har på dig din nya feta hoodie, det är du skyldig alla i din omgivning


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Turbo:
Klart du ska leka tuff när du har på dig din nya feta hoodie, det är du skyldig alla i din omgivning


   
SvaraCitera
myten

Har du en sån fet hoodie är det ju bara börja smuggla vapen och skjuta lite hells angels medlemmar. Lovar att alla motorcykelgäng kommer bli dödsrädda då du går förbi dem.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fick ögoncancer av detta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Getrekt:
fick ögoncancer av detta

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA bäst


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

myten:
Har du en sån fet hoodie är det ju bara börja smuggla vapen och skjuta lite hells angels medlemmar. Lovar att alla motorcykelgäng kommer bli dödsrädda då du går förbi dem.


   
SvaraCitera

Getrekt:
fick ögoncancer av detta

My Grandfather smoked his whole life. I was about 10 years old when my mother said to him, 'If you ever want to see your grandchildren graduate, you have to stop immediately.'. Tears welled up in his eyes when he realized what exactly was at stake. He gave it up immediately. Three years later he died of lung cancer. It was really sad and destroyed me. My mother said to me- 'Don't ever smoke. Please don't put your family through what your Grandfather put us through." I agreed. At 28, I have never touched a cigarette. I must say, I feel a very slight sense of regret for never having done it, because this thread gave me cancer anyway.


   
SvaraCitera