Aviseringar
Rensa alla

Sony Ericsson C901 vs Sony Ericsson C901 GreenHeart


Ämnesstartare

Hej,

för ungefär ett år sedan så gick min k850i sönder eller "värme-touch" knapparna la av rättare sagt. [mad] Vilket gjorde att jag lackade lite på Sony Ericsson. Även då jag varit mycket nöjd med min mobil innan den gick sönder.

Under tiden har jag använt som några av er kanske tom sätt en Samsung budget telefon. Nu har dock högtalarna lagt av lite, då man hör folk lite sådär när man snackar med den. Nåväl, så jag tänkte att jag får kanske skaffa en ny mobil dårå. Och eftersom att jag inte är intresserad av varken iPhone eller HTC Legend så har jag sneglat lite på C901 modellen från Sony Ericsson.

Nu är frågan är det någon egentlig skillnad på dom?

Finns det något dåligt med dom som jag kan ha missat?

Tack så hjärtligt mycket för er hjälp! Betyder massor! [love][cute]

Image

Image


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Asha:

Inte så insatt (Du röstade på detta alternativ)

[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Asha:

"värme-touch"

Eh, är det inte induktiva du menar?[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aristoteles:

Eh, är det inte induktiva du menar?

vad ää de? [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Asha:

vad ää de? [blush]

Knapparna aktiveras nog inte med värme ska du se, utan den känner av då ditt finger bryter magnetfältet.[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aristoteles:

Knapparna aktiveras nog inte med värme ska du se, utan den känner av då ditt finger bryter magnetfältet.

vet med rätt så stor säkerhet att k850i hadde värme... därför den gick sönder så lätt [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Asha:

vet med rätt så stor säkerhet att k850i hadde värme... därför den gick sönder så lätt [crazy]

Sorry, måste tyvärr meddela att du har fel. Och jag använde dessutom fel term. Kapacitiva heter det. (blandar alltid ihop dom två orden.)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aristoteles:

Sorry, måste tyvärr meddela att du har fel. Och jag använde dessutom fel term. Kapacitiva heter det. (blandar alltid ihop dom två orden.)

okej.. om du säger så. den är fortfarande sönder [cry]


   
SvaraCitera