Aviseringar
Rensa alla

Sony xperia t3


Ämnesstartare

Tja imon om jag får av min farsa så ska jag köpa  sony xperia t3 har någon den hur verkar den? är den snabb? skriv i denna tråden om ni har den  och ni som inte har den skriv inte 🙂


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Skärmen har bara upplösningen 720x1280. Är man inte så kännslig för det så spelar det ingen roll. Processorn (snapdragon 400) nja, inte den snabbaste. Kameran är helt okej. Men för det priset så är den faktiskt ganska bra. Mer kan man inte förvänta sig. Berätta gärna mer om vad du ska göra på telefonen! Tumme upp


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

adaq:
Skärmen har bara upplösningen 720x1280. Är man inte så kännslig för det så spelar det ingen roll. Processorn (snapdragon 400) nja, inte den snabbaste. Kameran är helt okej. Men för det priset så är den faktiskt ganska bra. Mer kan man inte förvänta sig. Berätta gärna mer om vad du ska göra på telefonen! Tumme upp

Ska  ha apparpå den snapchat,kik,instagram men den är bra?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men hur funkar multitasking på den?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Och reseplaneraren


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Danne_cars:
Men hur funkar multitasking på den?

Danne_cars:
Och reseplaneraren

Eftersom den den kör Android 4.4 så har den stöd för multitasking. Den kan dock inte köra två appar jämte varandra utan du måste hoppa mellan dom via översiktsmenyn. 

Reseplaneran antar jag är en app som du syftar på? Så länge den finns till android så ja, då fungerar den


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

adaq:

Eftersom den den kör Android 4.4 så har den stöd för multitasking. Den kan dock inte köra två appar jämte varandra utan du måste hoppa mellan dom via översiktsmenyn. 

Reseplaneran antar jag är en app som du syftar på? Så länge den finns till android så ja, då fungerar den

Men funkar den bra med andra appar?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Danne_cars:

Men funkar den bra med andra appar?

Om du ska spela mycket så är det inget att rekommendera. Men för facebook, instagram snapchat och den typen av appar så fungerar den bra Tumme upp


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

adaq:

Om du ska spela mycket så är det inget att rekommendera. Men för facebook, instagram snapchat och den typen av appar så fungerar den bra Tumme upp

Hur är batteritiden på den?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Danne_cars:

Hur är batteritiden på den?

Jag läste lite på andra forum och de skrev att batteritiden var ganska bra 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

adaq: Jag läste lite på andra forum och de skrev att batteritiden var ganska bra

så du har inte luren i din ägo???? 

danne var ganska tydlig här va!

Danne_cars: ni som inte har den skriv inte 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

så du har inte luren i din ägo???? 

danne var ganska tydlig här va!

Ahhaha det missade jag, glöm allt jag skrev då!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

😀       


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

T3an ser riktigt snygg ut Glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

adaq:

Ahhaha det missade jag, glöm allt jag skrev då!

Fitta du ee


   
SvaraCitera