Aviseringar
Rensa alla

Sortera färg och parvis


Ämnesstartare

*sorterar*

nä men förlåt. sorterar allt jag äter säger många, typ lägger upp saker i små grupper på tallriken i olika mönster. men kanske ej efter färg riktigt. förlåt. bidrager ej till tråden.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MEN SLUTA DÅ ELIN [mad][mad][mad] du bara förstör mina trådar helatiden [cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry]

obs: nä. gillar se ig skriva i mina trådar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

obs: det sista inlägget var ju bra. fick mig tänka på hur drygt det är att äta tacos när allting ska blandas osv


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ibland kan det bli så.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Idoufe:

obs: det sista inlägget var ju bra. fick mig tänka på hur drygt det är att äta tacos när allting ska blandas osv

ah.
men när jag äter sånna där små runda lösviktsgodisar som finns i rött, grönt och gult och är lite tuggummi-aktiga så sorterar jag upp de i färger och äter så det går jämnt ut.

förlåt för onödiga inlägget. [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hjortpojken:

men när jag äter sånna där små rundiga lösviktsgodisar som finns i rött, grönt och gult och är lite tuggummi-aktiga så sorterar jag upp de i färger och äter så det går jämnt ut.

haha jaaaaa!! men det är så svårt när dom är i botten längst ner under godiset, så gör alltid det när jag tagit upp några. [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Image

dessa menar jag. finast


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Idoufe:

haha jaaaaa!! men det är så svårt när dom är i botten längst ner under godiset, så gör alltid det när jag tagit upp några. [blush]

haha vet. de brukar gömma sig typ i hörnen och sånt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nej.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hjortpojken:

haha vet. de brukar gömma sig typ i hörnen och sånt.

ja, alllllltid!!!!! har du smakat dom rödblåa? föresten osv [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jodå, det händer rätt ofta.
Brukar göra figurer om jag har ett sådant där smarties-rör med massa smarties i olika färger.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

antrax:

Brukar göra figurer om jag har ett sådant där smarties-rör med massa smarties i olika färger.

haha [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Idoufe:

ja, alllllltid!!!!! har du smakat dom rödblåa? föresten osv [blush]

bara smakat de röda, gröna och gula!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hjortpojken:

bara smakat de röda, gröna och gula!

ska köpa vinröda och lila till dig nån gång. kan skicka på posten!!! fast måste hitta först [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Idoufe:

ska köpa vinröda och lila till dig nån gång. kan skicka på posten!!! fast måste hitta först [blush]

gör. ej sett i nån affär här, har iofs ej letat [blush]

Image
vill bada i smartieshav.


   
SvaraCitera