Aviseringar
Rensa alla

SOS vägrade skicka ambulans till 11åring!


Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

För då skulle det vara vardag istället

[love][love][love][love][love][love]


   
SvaraCitera

Amboshed:

Skulle Sverige haft en högerregering under lika många år som S har haft makten så skulle vi inte matas med nyheter som detta, punkt.

Idioti i praktiken.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Orka...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

är inte förvånad.. vi ringde 112 nu i maj när pappa fick stroke, ingen svarade efter 10 signaler..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Amboshed:

Skulle Sverige haft en högerregering under lika många år som S har haft makten så skulle vi inte matas med nyheter som detta, punkt.

du menar tvärtom hoppas jag.. dom skiter i dom sjuka o tänker bara på sig själva. lovade massa som dom sjuka skulle fick ha makten men har det hänt? näe snarare tvärtom, men nu var det inte politikstråd det här.. är det din pappa som lärt dig det där?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lemuu92:

dom skiter i dom sjuka o tänker bara på sig själva

Vanlig vänsterpropaganda.
Ni kommunister vill att alla ska vara fattiga och gå på bidrag, hur känns det?

Lemuu92:

dom sjuka skulle fick ha makten

Aaah visst, när har dom sagt det?

Du är en dum och verklighetsförnekande bimbo.
Du började med påhoppen...


   
SvaraCitera

Fast alltså. Hur många tror ni dör om dagen?
De har nog rätt fullt upp, trots att man helst ser till sin egen olycka.

sugigt bemötande, sure, men saker i stil med "jag bröt handen och de jävlarna sa åt mig att åka tunnelbana bara för att de var upptagna med någon som blivit överkörd och har tarmarna utanför kroppen och saknar lever" känns väl lite... alltså, man kan väl tänka efter?


   
SvaraCitera

Amboshed:

Vanlig vänsterpropaganda.Ni kommunister vill att alla ska vara fattiga och gå på bidrag, hur känns det?

Om du inte trollar är du så jävla dum i huvudet man kan blir.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

Om du inte trollar är du så jävla dum i huvudet man kan blir.

Motsvarigheten till hennes

Lemuu92:

dom skiter i dom sjuka o tänker bara på sig själva

Resten borde du lista ut själv, annars kan jag gärna skriva det på ett enklare sätt.


   
SvaraCitera

Amboshed:

Vanlig vänsterpropaganda.
Ni kommunister vill att alla ska vara fattiga och gå på bidrag, hur känns det?

Oerhört naivt att påstå att att allting du finner icke tilltalande är ett verk av Vänsterpolitik. Tills du får en klart insikt av hur politik i ett betydligt större perspektiv påverkar oss så avråder jag dig starkt att yttra dig då du enbart skämmer ut dig själv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Victor Ahlén:

Oerhört naivt att påstå att att allting du finner icke tilltalande är ett verk av Vänsterpolitik. Tills du får en klart insikt av hur politik i ett betydligt större perspektiv påverkar oss så avråder jag dig starkt att yttra dig då du enbart skämmer ut dig själv.

Tycker du är otroligt naiv eftersom du menar att jag

Victor Ahlén:

att allting du finner icke tilltalande är ett verk av vänsterpolitik

.

Förövrigt har jag inget intresse av att lyssna på dig.
Du kanske menar att jag inte ska yttra mig förrens jag tycker vänsterpolitik är bra? Orka...


   
SvaraCitera

Ännu ett tecken på att sjukvård inte skall drivas av företag.. Undra hur många sådana fall vi ska få se innan det blir förändring. [sad]

Amboshed:

Ni kommunister vill att alla ska vara fattiga och gå på bidrag, hur känns det?

Det känns som ett paradis såklart, eller hur menar du!? [shake][tard]


   
SvaraCitera

Amboshed:

Tycker du är otroligt naiv eftersom du menar att jag

Det han menar är att så fort du hamnar i en debatt och blir motsagd eller när fler hypotetiska fakta läggs på bordet utöver dina egna förminskar du argumenten och skyller på vänsterpolitik och kommunism, trots att kommunism och/eller bidrag inte har något med saken att göra. Detta gör du istället för att bemöta argumenten och hånar sedan genom att kalla folk för bimbos eller skriver "orka..."

Om du inte tänker debattera ordentligt, oavsett vilket politiskt block du debatterar för, så föreslår jag att du tar den där jävla skiten någon annanstans. Helst offline. I dimension X.


   
SvaraCitera

Miceparade:

Helst offline. I dimension X.

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Miceparade:

Det han menar är att så fort du hamnar i en debatt och blir motsagd eller när fler hypotetiska fakta läggs på bordet utöver dina egna förminskar du argumenten och skyller på vänsterpolitik och kommunism

Inte sant.

Miceparade:

kommunism och/eller bidrag inte har något med saken att göra

Lemuu92 började med "dom skiter i dom sjuka o tänker bara på sig själva".
Har det något med saken att göra?


   
SvaraCitera