Aviseringar
Rensa alla

SOV INTE!


Ämnesstartare

Det värsta som finns är när folk somnar och man själv inte kan/vill sova. Tom min katt sover. Uhuhu.
Så ska jag göra onödiga och dumma prov imorgon.
Men on top of it all: mitt svalg har svullnat av receptfri medicin uhu, känns det som fortfarande iaf.
Ja.
Har ni några bra recept på risgrynsgröt förresten?
Om jag överlever dvs.
Uhuhu väntar på sms om jag kan få skjuts och välbehövligt umgänge men det kommer ej.
Vad gör ni?
Hur mår ni?
Har ni några julplaner?
Känner ni er vackra?
Bifoga gärna bilder på ert hems interiör så att jag får ngt kul att titta på.


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Här kan du få se min rumskompis. Han heter Henry.

henry.jpg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hisou:

Här kan du få se min rumskompis. Han heter Henry.

han verkar stor


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Han är precis lagom [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nu lyssnar jag på Björne.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Nu lyssnar jag på Björne.

Att ge Jörgen Lantz sparken som Bjötrne var ett av SVT:s största misstag någonsin.. Usch.. [cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hej!
Jag vaknade vid midnatt så ska inte sova än på ett tag[smile]

Jag mår bara bra, hur är det själv?
Om jag hade en kamera i närheten så skulle jag ta kort på min mors finna teckningar som ligger här bredvid!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

x_marty:

Att ge Jörgen Lantz sparken som Bjötrne var ett av SVT:s största misstag någonsin.. Usch.. [cry]

Hade lyckligtvis slutat titta då.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bullen:

Hej!
Jag vaknade vid midnatt så ska inte sova än på ett tag[smile]

Jag mår bara bra, hur är det själv?
Om jag hade en kamera i närheten så skulle jag ta kort på min mors finna teckningar som ligger här bredvid!

Såbra! Ska du upp tidigt imorgon/idag?
Är lite sådär... lite uhuhu men iaf.
Är hon konstnär?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hatar mig själv för att jag inte sover någon gång [cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hisou:

atar mig själv för att jag inte sover någon gång [cry]

Ahmen du lysnar ju på muskhjälpen. Jag förstår verkligen inte hur de orkar prataprata och skratta hela tiden utan att få äta någon flytande föda övht.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Jag förstår verkligen inte hur de orkar prataprata och skratta hela tiden utan att få äta någon flytande föda övht

Hade lätt kunnat göra det! Tänker vara med i det här nästa år har jag bestämt. Om det är något jag kan så är det att vara uppe jättelänge och kolla på film. Någon som är på att vara med i mitt lag elleeer? [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hisou:

Hade lätt kunnat göra det! Tänker vara med i det här nästa år har jag bestämt. Om det är något jag kan så är det att vara uppe jättelänge och kolla på film. Någon som är på att vara med i mitt lag elleeer? [bigsmile]

Får man äta och dricka under tiden? Ja det borde man få. Skulle dock inte vilja sitta i flera dygn i sträck och kolla på film.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Funderade på att göra typ en sådan "så här bor jag"-video till ett annat forum. Men det är typ.. Kaos här hemma så det får vänta. [sad] Har så tråkigt.


   
SvaraCitera