Aviseringar
Rensa alla

sova!


Ämnesstartare

Det går inte för jag är inte trött... trornog att jag är en nattmänniska för ja är absolut inte en morgonmänniska.

Så vad anser du dig vara för person ?


   
Citera
Ämnesetiketter

inget bra namn:

nattmänniska


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

trevligt ^


   
SvaraCitera

Gissa


   
SvaraCitera

Nattvarelse. Fast jag planerar att ändra om det lite, nuförtiden somnar jag inte förrän vid 8, och det är onödigt för exakt allt är tråkigt vid den tiden [sad]


   
SvaraCitera

4 eller 5 är bra


   
SvaraCitera

Det varierar med vilken dygnsrytm jag hamnat i.


   
SvaraCitera

Bluff:

4 eller 5 är bra

Det jobbiga är ju när klockan är fyra-fem. För då känner man att man kan somna om man vill. Men om man somnar då så kommer man inte orka gå upp till skolan. Sen vaknar man på eftermiddagen och så börjar allt om igen.


   
SvaraCitera

Jag är fortfarande uppe [cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

att vara morgonmänniska är så jävla pretto

alltså jag är inte morgonmänniska! menar de morgonmänniskorna som är morgonmänniskor


   
SvaraCitera

Mawns:

Men om man somnar då så kommer man inte orka gå upp till skolan. Sen vaknar man på eftermiddagen och så börjar allt om igen.

Ja, meningslöst. Det gick flera månader förut utan att jag hann se ljuset utanför. Jag vaknade till samma mörker jag lagt mig till. Den stack lite i ögonen sen


   
SvaraCitera

Bluff:

Ja, meningslöst. Det gick flera månader förut utan att jag hann se ljuset utanför. Jag vaknade till samma mörker jag lagt mig till. Den stack lite i ögonen sen

Om man ändå vore vampyr [sad]


   
SvaraCitera

[smile]


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera