Forumet - sova..

sova..

200 0 36

Spana också in:

Neutron:

Varför skriver jag?! Måste gå och lägga mig [mad]

sarkasm:

personer som har så lite självdisciplin att de håller sig uppe tills nu inte kan lägga sig förrän en timme efter att de bestämt sig för det. [no-no]

Det är sanning!

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Jag tycker att vi kapar Rödbullens tråd och börjar diskutera bakverk!

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 2 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Eller annat spännande.

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 3 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Som varför det känns helt underbart obehagligt när hela benet somnar.
är på

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

vet inte vad jag ska skriva om bakverk men vet att dte ej kommer skrivas med versaler!

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 2 - - - - - - - - - - - - - - - - -

jag har inte bakat sedan hemkunskapen i nian
Har du inte bakat sedan nian?!
Det är ju jättelängesen.
Inte ens chokladbollar?

Jag var också kass på syslöjd.
Satt och babblade om ingenting och var allmänt dampig och uttråkad.
Läraren hotade en gång med att stänga in mig i vävstolsrummet.[blush]
Skrattade åt det.
Kan du tänka dig. Mesiga, diplomatiska krasch var alldeles katig och bråkig.
Men bara under syslöjdslektionerna.

Inte kunde jag sy heller. Sydde fast min egen tröja i ett kuddöverdrag och vantarna jag fick i uppdrag att sticka tog det ett år att färdigställa.
De var dessutom för små.
Nope. Har både mor och syster som finner underhållning i sysslan bakning så jag äter helst bara. [cool]

Oj vad knasigt. Kanske var det på grund av en dålig lärare som du blev revoltkrasch och fick för små vantar?
Det är såklart bäst att bara äta [badgrin]
Jag får bakryck ibland. Tröttnar efter ungefär halva tiden och måste då göra färdigt ändå trots uttråkad.
Brukar roa mig med att leka mat-Tina då.

Ja, vi hade en mycket dålig lärare. Astråkig och seg i huvudet.
Jag tappar respekten direkt för lärare som är "mindre begåvade" och reagerar med att driva med dem. [blush]
Så otrevligt och korkat egentligen. Förstör bara för mina egna betyg.
Innan vi fick henne hade vi en, visserligen skum men ändå bättre, lärare som gick i pension sedan.
Det var vid lärarebytet som jag gick bananas.

Men kan inte skylla allt på det.
Var väl en satunge som såg sin chans. [blush][badgrin]

Var du bra på träslöjd då?