Aviseringar
Rensa alla

sova..


Ämnesstartare

Neutron:

Varför skriver jag?! Måste gå och lägga mig [mad]

sarkasm:

personer som har så lite självdisciplin att de håller sig uppe tills nu inte kan lägga sig förrän en timme efter att de bestämt sig för det. [no-no]

Det är sanning!

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Jag tycker att vi kapar Rödbullens tråd och börjar diskutera bakverk!

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 2 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Eller annat spännande.

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 3 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Som varför det känns helt underbart obehagligt när hela benet somnar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

är på

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

vet inte vad jag ska skriva om bakverk men vet att dte ej kommer skrivas med versaler!

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 2 - - - - - - - - - - - - - - - - -

jag har inte bakat sedan hemkunskapen i nian


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag var oerhört kass på både hemkunskap och syslöjd, borde vara man


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har du inte bakat sedan nian?!
Det är ju jättelängesen.
Inte ens chokladbollar?

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Jag var också kass på syslöjd.
Satt och babblade om ingenting och var allmänt dampig och uttråkad.
Läraren hotade en gång med att stänga in mig i vävstolsrummet.[blush]
Skrattade åt det.
Kan du tänka dig. Mesiga, diplomatiska krasch var alldeles katig och bråkig.
Men bara under syslöjdslektionerna.

Inte kunde jag sy heller. Sydde fast min egen tröja i ett kuddöverdrag och vantarna jag fick i uppdrag att sticka tog det ett år att färdigställa.
De var dessutom för små.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nope. Har både mor och syster som finner underhållning i sysslan bakning så jag äter helst bara. [cool]

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Oj vad knasigt. Kanske var det på grund av en dålig lärare som du blev revoltkrasch och fick för små vantar?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är såklart bäst att bara äta [badgrin]
Jag får bakryck ibland. Tröttnar efter ungefär halva tiden och måste då göra färdigt ändå trots uttråkad.
Brukar roa mig med att leka mat-Tina då.

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Ja, vi hade en mycket dålig lärare. Astråkig och seg i huvudet.
Jag tappar respekten direkt för lärare som är "mindre begåvade" och reagerar med att driva med dem. [blush]
Så otrevligt och korkat egentligen. Förstör bara för mina egna betyg.
Innan vi fick henne hade vi en, visserligen skum men ändå bättre, lärare som gick i pension sedan.
Det var vid lärarebytet som jag gick bananas.

Men kan inte skylla allt på det.
Var väl en satunge som såg sin chans. [blush][badgrin]

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 2 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Var du bra på träslöjd då?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är stört vilken påverkan läraren har över sitt skolämne. Det är dåligt. Reagerar nog inte som dig dock, blir bara lättare att jag skolkar.

Vill för övrigt både träffa Mat-Astrid och Satunge-Astrid. När är de på besök nästa gång??


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sarkasm:

Det är stört vilken påverkan läraren har över sitt skolämne. Det är dåligt.

Verkligen! Personlighetskrockar spelar in mer än vad betygssättarna tror.
Dessvärre tror jag inte det finns mycket att göra åt det.

sarkasm:

Reagerar nog inte som dig dock, blir bara lättare att jag skolkar.

Kanske bättre att fly problemet i detta fallet än att göra sig ogillad.[blush]

sarkasm:

Vill för övrigt både träffa Mat-Astrid och Satunge-Astrid. När är de på besök nästa gång??

Mat-Astrid finns i köket så fort jag ska laga mat. Kan lätt fixa fram henne när du önskar!
Satunge-Astrid är det lite svårare med. I alla fall om du kräver den genuint spydiga och jävliga (som inte bara skojar). Det krävs nog att ett riktigt pucko med ledarroll för att hon ska komma fram.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

krasch:

Verkligen! Personlighetskrockar spelar in mer än vad betygssättarna tror.
Dessvärre tror jag inte det finns mycket att göra åt det.

[sad] Tror inte heller.

krasch:

Kanske bättre att fly problemet i detta fallet än att göra sig ogillad.

Tror det visar sig ungefär lika dåligt på betygspappret.

krasch:

Mat-Astrid finns i köket så fort jag ska laga mat. Kan lätt fixa fram henne när du önskar!

Önskar henne varje dag, tre gånger om dagen! [blush]

krasch:

Satunge-Astrid är det lite svårare med. I alla fall om du kräver den genuint spydiga och jävliga (som inte bara skojar). Det krävs nog att ett riktigt pucko med ledarroll för att hon ska komma fram.

Oh, det var ju hon som kändes mest intressant att träffa. [sad] Har dock ingen bra kontakt med en sådan person. [sad]


   
SvaraCitera

krasch:

Räcker ju med att kolla upp dig på face, söka ditt namn på eniro och hoppas på träff.

finns ej på eniro/hitta [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lyckades få mig lite sömn. hade världens häftigaste hjälplösa klardröm/sömnparalys.


   
SvaraCitera

låter klokt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Slumpartad:

Du vet stad. Inte adress

jag vet adress!!!! tror jag
och är hemlig vän med rödis

on topic: ÄR OCKSÅ DÖDSTRÖTT SOVER 9 H PER NATT OCH ÄR ÄNDÅ DÖDSTRÖTT FRAM TILL KLOCKAN 3 PÅ EFTERMIDDAGEN!!!! VAKNAR DÅ, ÄR VAKEN TYP TILL 10-12 NÅNTING OCH SEN SOMNAR JAG AV UTMATTNING

så vet hur d e, jobbit


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sarkasm:

Tror det visar sig ungefär lika dåligt på betygspappret.

Tr00

sarkasm:

Önskar henne varje dag, tre gånger om dagen! [blush]

Obs: Hon är rätt klantig i köket och glömmer hälften av ingredienserna..

sarkasm:

Oh, det var ju hon som kändes mest intressant att träffa. [sad] Har dock ingen bra kontakt med en sådan person. [sad]

Nä, det krävs nog att du drar med mig på någon slags lektion. :S

Slumpartad:

finns ej på eniro/hitta [cute]

Sneaky. Då får han knacka dörr.

Brk g:

lyckades få mig lite sömn. hade världens häftigaste hjälplösa klardröm/sömnparalys.

Sömnparalys är ju jätteäckligt.
Såg du något cool?


   
SvaraCitera

krasch:

Sneaky. Då får han knacka dörr.

Fast är ju lås på dörrarna till studentlägenheternas trapphus [cute]


   
SvaraCitera