Aviseringar
Rensa alla

Sova över hos kill"kompis"


Ämnesstartare

Nu är det såhär att jag och min tjejkompis ska campa med två stycken killar ett par dagar eller så. Jag och ena killen har varit kompisar i typ 5 år minst, och jag vet inte om jag har känslor för honom eller inte... Vill inte riktigt förstöra vår relation, men skulle bli överlycklig om han gilla mig också.

Men hursomhelst, så vad ska jag göra? Vill ju vara attraktiv och sånt men ändå vänskaplig. Vilken pyjamas ska jag ha etc. Snälla hjääälp [shake]


   
Citera

[shake]


   
SvaraCitera

Alice1218:

Vilken pyjamas ska jag ha etc

+_+


   
SvaraCitera

HAHA


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

...tack?


   
SvaraCitera

öh, du vill vara attraktiv. Du förstår väl att det är jobbigt att vara annat än naturlig när man CAMPAR flera dagar?

Ta på dig vanliga kläder. ansträng dig inte för mkt. Känns lätt lite bajsnödigt. camping med "främlingar" är för folk som är bekväma i sig själva


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

men vi ska campa typ på samma ö som de har landställe, så det är ju inte ute i skogen direkt..


   
SvaraCitera

[bigsmile][bigsmile][bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

??


   
SvaraCitera

ej attraktivt med pyjamas. var naken hela tiden ist. sov utan tält. lev som för längesedan.


   
SvaraCitera

Alice1218:

?

Läs nedan.

elverpigen:

Ta på dig vanliga kläder. ansträng dig inte för mkt. själva


   
SvaraCitera

hahahaahah tack för dagens andra garv

var dig själv, gillar han inte dig för den du är så får det va. ser som sagt krystat och onaturligt ut om du ska spränga ditt ansikte med smink och klä upp dig hela tiden och bara oroa dig för det.

tänker du inte på ditt utseende så kan du släppa loss ordentligt = du är roligare = du är attraktivare.


   
SvaraCitera

O_O?! -.-


   
SvaraCitera

Menar du då att du har tänkt på vilken pyjamas du använt Dem senaste 5 åren? Har svårt att se hur ett par dagar kan ändra hans syn på dig efter 5 års vänskap.


   
SvaraCitera

trubdruider:

ej attraktivt med pyjamas. var naken hela tiden ist. sov utan tält. lev som för längesedan.

Sluta uppmana det stackars flickebarnet att visa sig naken för någon av det motsatta könet som hon med största sannolikhet inte är gift med.


   
SvaraCitera