Aviseringar
Rensa alla

SOVA ÖVER


Ämnesstartare

Om en tjej vill sova över hos dig, man är 15 år, hur fan vet man om man ska sova i samma säng?
Tänk om hon kommer dit, så ska man sova i samma säng och hon typ tänker "Men jävla pervo!" eller något. I-landsproblem, men help[sad][sad][sad]


   
Citera
Ämnesstartare

Låt henne sova över, ställ upp en extra säng, sen får hon välja själv var hon vill sova.


   
SvaraCitera

om ni är under 15 ska du npg förbereda 2 sängar såvidare hon inte är din flickvän


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

"Du har två val: sängen eller soffan. Sängen är varm och bekväm men trång, och soffan är knölig och kall, men du får den för dig själv."

Så sade jag när jag befann mig i den situationen. Dock bör du nog insistera lite mer om du är väldigt angelägen om det ska leda till något.

EDIT: när jag var i liknande ålder, bör tilläggas.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lockbete:

om ni är under 15 ska du npg förbereda 2 sängar såvidare hon inte är din flickvän

Ne vi är 15, vill att hon ska vara min flickvän [blush]

Jonnybravo91:

ställ upp en extra säng, .

Har ingen [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sharpen:

Har ingen

Soffa?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sharpen:

Har ingen [sad]

Har du ingen extra madrass, soffa eller något sovbart?


   
SvaraCitera

Vänta tills hon kommer dit och när det vankas sängdags så har du kanske märkt om det är läge att dela säng eller släpa fram madrass,och isåfall får hon hjälpa till. [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sharpen:

Ne vi är 15, vill att hon ska vara min flickvän[blush]

Vill hon sova över hos dig vill hon väl antagligen ngt liknande


   
SvaraCitera

Sharpen:

Ne vi är 15, vill att hon ska vara min flickvän

okej, varför tror du att hon vill sova hos dig? för att vara kompis eller för att bli din flickvän?
för om du inte är 100% säker på att hon är kär i dig o så ska du med all säkerhet fixa en till sovplats. det kan vara på golvet nedanför din säng eller så


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

be henne ligga på golvet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sharpen:

så ska man sova i samma säng och hon typ tänker "Men jävla pervo!" eller något. I-landsproblem, men help

Har jag också tänkt [blush] Men antar att du kan fråga henne när ni ska sova. Ni märker nog vad ni vill. Eller vad hon vill, du är ju kill så klart du vill.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fråga henne? Förslagsvis när ni är trötta.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JejeX:

Soffa?

inte i mitt rum.

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Vänta tills hon kommer dit och när det vankas sängdags så har du kanske märkt om det är läge att dela säng eller släpa fram madrass,och isåfall får hon hjälpa till.

MJo, men det var liksom tänkt NU. Å då är det redan läggdags.. men bra tänkt, man kan ju planera sånt när man är här, och inte i förväg liksom 🙂

lockbete:

okej, varför tror du att hon vill sova hos dig? för att vara kompis eller för att bli din flickvän?

Vet inte faktiskt 🙂

grodanboll_:

Har jag också tänkt Men antar att du kan fråga henne när ni ska sova. Ni märker nog vad ni vill. Eller vad hon vill, du är ju kill så klart du vill.

Haha jo, faktiskt [smile]

Aja, det blev inte av. Lite väl sent nu, men någon annan dag sa vi [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sharpen:

inte i mitt rum.

Madrass/luftmadrass/liggunderlag/en hög med täcken på golvet?


   
SvaraCitera