Aviseringar
Rensa alla

spaghetti


Ämnesstartare

Jag känner mig spaghettig. Vet ni vilken känsla det är? Har ni känt den? Kan ni förklara den? Och varför blir man ibland spaghettig? 


   
Citera
Ämnesstartare

ja som kokt eller okokt?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hjärtlös: ja som kokt eller okokt?

Kokt alltid kokt. Det är spaghetti-känslan. Man är som en kokt spaghetti. Hatar det!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ibland känns mina ben och armar som spagetti, svårt att kontrollera dom och de känns som de flyger fram såhär , aha hade inte det tecknet på tangenbordet men såhär ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

om man tränat mycket eller så kanske


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

Kokt alltid kokt. Det är spaghetti-känslan. Man är som en kokt spaghetti. Hatar det!

ja.. då är jag typ trött när jag känner så. helt slut, eller nervös.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FruLiten: hade inte det tecknet på tangenbordet men såhär ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

förstårRodnar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FruLiten: bland känns mina ben och armar som spagetti, svårt att kontrollera dom och de känns som de flyger fram såhär , aha hade inte det tecknet på tangenbordet men såhär ~ ~ ~ ~ ~ ~

Haha precis. Hemsk känsla. Vet inte riktigt hur jag ska ta bort den. Man är så böjlig typ. Kan knappt skriva eftersom mina fingrar är så spaghettiga 

ehd: om man tränat mycket eller så kanske

Då blir man ju inte spaghetti.

Hjärtlös: ja.. då är jag typ trött när jag känner så. helt slut, eller nervös.

Typ så fast hos mig är det nog en mix av alla. Kan vara jättetrött, jättehungrig, nervös, frustrerad, varm. Blä alltså. Får darriga händer med. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman: Då blir man ju inte spaghetti.

okej


   
SvaraCitera
b1son

spaghetti med olivolja + svartpeppar e så jävla gott


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

böghög: spaghetti med olivolja + svartpeppar e så jävla gott

Låter nice, ska prova.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Känner mig spaghetti 🙁


   
SvaraCitera