Aviseringar
Rensa alla

Spana in Lampan!


Ämnesstartare

Idag ska jag åka till den stora staden, tyvärr blir jag inte uppmött som vanligt eftersom jag anländer mitt på dagen då Mario är på arbetet och sliter i sitt anletes svett.
Så, jag kommer behöva fördriva drygt 2 timmar på egen hand i Stockholm, vad tycker ni att jag ska göra under denna tiden?

Saker jag kan göra:
- Åka hem till Mario och sätta mig på hans altan/gå och gunga på en lekplats nära hans bostad
- Försöka hitta till hans arbete, vilket säkerligen kommer ta minst 2 timmar och förmodligen kommer jag gå vilse
- Sitta på centralen och blänga på folk och lösa korsord

Det är ungefär det jag kan tänka mig att göra. Jag vågar verkligen inte gå på upptäcksfärd helt ensam i Stockholm.

Oläskiga förslag är välkomna!

Vill ni komma och tjuvkika på mig på centralen, och kanske till och med säga hej, så är ni hemskt välkomna att göra det strax innan tre-snåret.
Dock vill jag inte att ni förväntar er att jag ska vara supersocial och vilja umgås med er efter att vi hälsat (inte för att jag är otrevlig, bara skygg), men ni får även vara beredda på att detta är just det jag vill, det beror ju lite på vem ni är.


   
Citera

lysna på musik


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kill_enemy:

lysna på musik

Jag har ingen mp3-spelare. [smile]


   
SvaraCitera

gå till biblioteket och sitt vid datorn![smile]


   
SvaraCitera

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Jag har ingen mp3-spelare. [smile]

Hur överlever du? [chocked]

Gå till den datorn som Mario sa att det gick att besöka UM på, helt gratis [blush]
http://ungdomar.se/forum.php?thread_id=257542&page=1#9595731


   
SvaraCitera

XMinGrönaLampaÄrDödX:

vad tycker ni att jag ska göra under denna tiden?

Jag är ledig idag. [rolleyes] Men vet ej om jag vill möta upp någon. [no-no] *ven det hade varit gott med en fika. [sad]


   
SvaraCitera

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Jag har ingen mp3-spelare. [smile]

mobilen då?
du kan väl kolla runt i butikerna i stan


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

postis_per:

gå till biblioteket och sitt vid datorn![smile]

Ofta jag ens hittar till något bibliotek. [sad]

Nintendo:

Hur överlever du? [chocked]

Jag vet inte. Det är mest en vanesak. Förr hade jag alltid musik i öronen, men sedan gick den sönder och så köpte jag ingen ny. Har mobilen ibland, men jag orkar aldrig byta ut musiken på den, dessutom glappar headsetet. [zzz]

Publicphoto:

Jag är ledig idag. [rolleyes] Men vet ej om jag vill möta upp någon. [no-no] *ven det hade varit gott med en fika. [sad]

Dig känner jag ju inte alls. Är du man eller kvinna? Är du ligist? Är du homosexuell? Tänder du på shemales? Brukar du peta i näsan? Vad tycker du om te? Hur gammal är du? [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kill_enemy:

mobilen då?

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Har mobilen ibland, men jag orkar aldrig byta ut musiken på den, dessutom glappar headsetet. [zzz]

kill_enemy:

du kan väl kolla runt i butikerna i stan

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Jag vågar verkligen inte gå på upptäcksfärd helt ensam i Stockholm.


   
SvaraCitera

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Dig känner jag ju inte alls. Är du man eller kvinna? Är du ligist? Är du homosexuell? Tänder du på shemales? Brukar du peta i näsan? Vad tycker du om te? Hur gammal är du?

Du känner mig, men anonymnt konto idag. Du har pratat med mig på um förut. [rolleyes] Dock har jag en känsla av att du inte gillar mig. [sad] Jag är av det rätta könet och i mina bästa år och petar inte i näsan så himla ogta. [sad]


   
SvaraCitera

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Jag vågar verkligen inte gå på upptäcksfärd helt ensam i Stockholm.

de är inge farligt, kl va väl bara 3 då


   
SvaraCitera

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Ofta jag ens hittar till något bibliotek. [sad]

sitt med din laptop någon stans ochlåna någons trådlösa nätverk?[party]


   
SvaraCitera

... [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Publicphoto:

Du känner mig, men anonymnt konto idag. Du har pratat med mig på um förut. [rolleyes] Dock har jag en känsla av att du inte gillar mig. [sad] Jag är av det rätta könet och i mina bästa år och petar inte i näsan så himla ogta. [sad]

PMa och berätta vem du är? [cute]

kill_enemy:

de är inge farligt, kl va väl bara 3 då

Det är livsfarligt. Dessutom orkar jag inte traska omkring där med en stor klumpig väska.

postis_per:

sitt med din laptop någon stans ochlåna någons trådlösa nätverk?[party]

Tar inte med mig datorn. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fy fan:

... [blush]

Tänker du komma och stalka mig? [cute]


   
SvaraCitera