Aviseringar
Rensa alla

Spana på bröst, ok? (fråga till tjejer)


Tyrael

Tilda1988:

aj då... dags att börja grubbla över sexuella identiteten kanske?

bröst är inte ens snygga [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

IceFalk:

Jag vänder frågan, hur hade ni killar känt om en tjej stått och tittat på ert skrev?

Rauwwwrr... [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har man urringning så är det ganska svårt för en kille att inte titta ändå, även om vi inte stirrar finns de ju där och kräver uppmärksamhet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anarkandi:

Har man urringning så är det ganska svårt för en kille att inte titta ändå, även om vi inte stirrar finns de ju där och kräver uppmärksamhet.

fattar inte hur man kan tända på det :S


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anarkandi:

kräver uppmärksamhet.

[bigsmile][bigsmile]

farbror gugge:

bröst är ju inte ens snygga[confused]

kan delvis hålla med dig, tycker iaf det är finare med mindre än med stora..


   
SvaraCitera

de gillar det så länge du inte e ful o äcklig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

soimpolite:

fattar inte hur man kan tända på det :S

därför att det är främmande och exotiskt, och en sexualiserad kroppsdel med tanke på att den oftast skyls. Tittar man på bröst hela dagarna blir det tillslut inte lika big deal. Så de mest oerfarna heteropojkarna kommer också stirra mest, ungefär.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nej, de gillar inte det. unless de flashar med urringning, those bitches


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Om du vill ha sex med henne så kan du våldta henne [smile] hon klär sig ju trots allt utmanande. Men passa dig för att göra det om hon inte har utmanande kläder på sig!

För övrigt så är det helt klart OK att spana in tjejers bröst. Det är det enda jag gör när jag är ute egentligen! Inte bara bröst då, utan allt på tjejer. Nästan alla tjejer man ser är så snygga!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sålänge du inte tittar på brösten när du snackar med henne ska det nog vara ok. Blir skitirriterad när folk smygkollar på brösten under samtal.


   
SvaraCitera

Postorderhoran:

sålänge du inte tittar på brösten när du snackar med henne ska det nog vara ok. Blir skitirriterad när folk smygkollar på brösten under samtal.

sluta klä dig som en slampa då


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Smygtittande är meningslöst, var verbal istället.


   
SvaraCitera

Alltid trott att jag inte brytt mig/gillat det, men så en gång gick jag genom ett köpcentrum med en väldigt urringad tröja på mig (den är fin i övrigt, sålänge jag inte böjer mig framåt typ [sad]) och märkte att folk faktiskt kollade. Trodde inte folk kollade sådär random på stan [n]
Kändes inte så bra, tog på mig jackan fort.
Gillade det nog bara när jag var uppmärksamhetskåt och killgalen trettonåring.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

soimpolite:

fattar inte hur man kan tända på det :S

Hahahaha


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

renegade:

sluta klä dig som en slampa då

ja, tror alla som ett mig irl tänker "oh shit vilken slampa!!!!1!!1!"


   
SvaraCitera