Aviseringar
Rensa alla

Spanking!


Ämnesstartare

OK, så nu är det här ett nätforum där hälften av de som utger sig för att vara tjejer egentligen är killar och andra saker som hör vår underbara rätt att missbruka den personliga integriteten till, MEN...

Jag har fått för mig att tjejer generellt inte gillar att bli spankade på rumpan! [cool] Är det verkligen så illa att man som kille inte får leva ut sina instinkter utan måste förvisas till fantasins värld?

Eftersom det är ett anonymt nätforum kanske folk vågar vara ärliga i sina svar...? Ingen kommer att skratta åt dig dagen efteråt bara för att du berättat att du blir spankad av killen!

Sedan finns det ju killar som gillar att bli spankade också... fast det har jag aldrig fattat. Tjejen är ju den som ska vara liten och söt, inte något jävla rivjärn.


   
Citera
Ämnesetiketter

lol


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vhfaj:

Du missade ett alternativ (berätta)

Har inte kommit så seriöst in i ett förhållande än.
Men tar dagen som den kommer.

Jag tänder inte på det, men bryr mig nog inte så mycket om han vill eller inte.


   
SvaraCitera

vhfaj:

Har blivit, men inte längre (Du röstade på detta alternativ)

Har ej kille, aldrig blivit smiskad av pojkvän men av sexpartners. Är najz. Oki oki heido


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpya:

Jag tänder inte på det, men bryr mig nog inte så mycket om han vill eller inte.

Så du skulle inte bry dig om han tog dig över knät och smiskade din lilla puddingrumpa så att dallret mätte 7,6 på richterskalan?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vhfaj:

Så du skulle inte bry dig om han tog dig över knät och smiskade din lilla puddingrumpa så att dallret mätte 7,6 på richterskalan?

Så länge jag får bitas så får han slåss.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpya:

Så länge jag får bitas så får han slåss.

Aha, så du gillar byteshandel? Blir lite svårt att bitas när man ligger överknät dock, heh!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vhfaj:

Aha, så du gillar byteshandel? Blir lite svårt att bitas när man ligger överknät dock, heh!

Lyckades bita när jag var fasthållen. Så det går alltid.


   
SvaraCitera
Åtta

vhfaj:

smiskade din lilla puddingrumpa så att dallret mätte 7,6 på richterskalan

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Här kör vi luddiga kommunikationer i bilder istället för ord ser jag. Lust att översätta?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vhfaj:

Lust att översätta?

Det är ju en självklar facepalm.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpya:

Så länge jag får bitas så får han slåss.

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vhfaj:

Ja (Du röstade på detta alternativ)

Jah, jaaaaaaaaaaaaaah!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vhfaj:

Så du skulle inte bry dig om han tog dig över knät och smiskade din lilla puddingrumpa så att dallret mätte 7,6 på richterskalan?

vhfaj:

Aha, så du gillar byteshandel? Blir lite svårt att bitas när man ligger överknät dock, heh!

Haha, vafan. Låter som en kåt gammal gubbe som sitter och snuskchattar. "din lilla puddingrumpa" xD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ofta man inte kan svara om man gillar att bli spankad som kille 🙁


   
SvaraCitera