Aviseringar
Rensa alla

Spanska killar!


Paseo

pringlees:

Finns turkar som är sjukt snygga hahaha 🙂

absolut!! sen kan man ju inte säga till en turk att alla turkar är fula. men jag är dum i huvudet helt enkelt allmänt korkad och brukar jämt göra sådana misstag


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vilken jävla racial slur asså[crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Paseo:

igår sa jag till en amerikansk turk att alla turkar är fula.

Åh, när jag var i turkland ville jag ha alla små hipsterturkar. Vet du om de är håriga?


   
SvaraCitera

Ta det som en komplimang.
Ingen visslar på mig varken här i Sverige eller utomlands.


   
SvaraCitera
Paseo

mopsen:

Åh, när jag var i turkland ville jag ha alla små hipsterturkar. Vet du om de är håriga?

Tssss. Inte just denna turkisen i alla fall. Fast turkar känns hårliga på något sätt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Paseo:

absolut!! sen kan man ju inte säga till en turk att alla turkar är fula.

Hahahhahahaha!!! 😀


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

RakatKadaver:

Ta det som en komplimang. Ingen visslar på mig varken här i Sverige eller utomlands.

Men det är ju skilland du är ju kille, inte så vanligt att tjejer flörtar utomlands, eller?


   
SvaraCitera
Paseo

*vissel vissel*


   
SvaraCitera

pringlees:

Men det är ju skilland du är ju kille, inte så vanligt att tjejer flörtar utomlands, eller?

Oh well, jag kanske bara är ful helt enkelt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

RakatKadaver:

Oh well, jag kanske bara är ful helt enkelt.

Tror inte det 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

RakatKadaver:

Ta det som en komplimang.


   
SvaraCitera

pringlees:

Tror inte det 🙂

Lol, okej.


   
SvaraCitera
time
 time

I Elche tutade de efter mig hela tiden när jag promenerade runt. Brukade ha tråkigt på dagarna när mitt barn (jag var au pair) var på dagis, så jag tog en tvåkilometerspromenad till Lidl varje förmiddag för att handla red bull.

Såhär i efterhand kan jag tycka att det var både korkat och oförsiktigt av mig att gå längs motorvägen ensam med korta shorts när jag bara var femton.

Men busvisslingar fick man nog! Liten egokick.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

När jag var i en förort till madrid förra året med några kompisar märkte jag inte direkt att det raggades eller flörtades så mycket... När vi gick på gatan så var det några som skrek typ "rubia puta vamos al baño para culiar" till mina tjejkompisar.[rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mopsen:

STDs.

Vad är det? [blush][cute]


   
SvaraCitera