Aviseringar
Rensa alla

SPANSKA-PROV!!!


Ämnesstartare

Fan asså! Jag har Omprov på Spanska på Måndag och jag kan ingenting! [shake] Vad fan ska jag göra?? [sad]


   
Citera
Ämnesetiketter

Men plugga eller förbred fusklapp kanske, omprov brukar oftast bevakas av nån oengagerad praktikant så risken för att bli upptäckt är ganska liten. [zzz]


   
SvaraCitera

skolka eller plugga


   
SvaraCitera
Vision

plugga på söndag? Du vet väl vilka frågorna är så vad är problemet? [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed_and_confused:

Men plugga

Det går inte för att mina böcker är i Skolan! Annars skulle jag pluggat förlänge sen! [sad]


   
SvaraCitera

SuperFly77:

Det går inte för att mina böcker är i Skolan! Annars skulle jag pluggat förlänge sen! [sad]

Kom till skolan tidigt på måndag slå upp dina böcker, förbered fusk. [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vision:

Du vet väl vilka frågorna är så vad är problemet?

Jag var inte där när vi hade det, har Omprov för att jag var sjuk då. [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vision:

Du vet väl vilka frågorna är så vad är problemet?

Jag var inte där när vi hade det, har Omprov för att jag var sjuk då. [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed_and_confused:

Kom till skolan tidigt på måndag slå upp dina böcker, förbered fusk.

Aaa, det är en bra idé, men jag tror att jag avstår från fusk. Det är ingen praktikant.... Utan att det är självaste läraren som kommer bevaka mig. Men jag kommer ha det i helklass, i självaste lektionen när den börjar. [sad] Men tack för att ni åtminstone försökte är väldigt tacksam! [smile]


   
SvaraCitera

SuperFly77:

Aaa, det är en bra idé, men jag tror att jag avstår från fusk. Det är ingen praktikant.... Utan att det är självaste läraren som kommer bevaka mig. Men jag kommer ha det i helklass, i självaste lektionen när den börjar. [sad] Men tack för att ni åtminstone försökte är väldigt tacksam! [smile]

Viska till kompisarna. [zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed_and_confused:

Viska till kompisarna.

Skulle gärna vilja göra det, men jag sitter inte bredvid mina kompisar. Jag sitter bredvid bekanta. Som går i min parallellklass. [cry]


   
SvaraCitera

SuperFly77:

Skulle gärna vilja göra det, men jag sitter inte bredvid mina kompisar. Jag sitter bredvid bekanta. Som går i min parallellklass. [cry]

Lite fusk kan du nog komma undan med fuska dig till ett G iaf. [zzz]


   
SvaraCitera

Ofta man inte bara kan skjuta upp omprov, det finns väl omprovstillfällen rätt ofta. "Glöm bort"


   
SvaraCitera
Vision

Aha, men om det är på morgonen så kan du "råka" försova dig [y] Dold text: som jag gör typ varje morgon som vi har spanska [crazy]


   
SvaraCitera
Vision

annars kan du väl hitta någon sida på internet med spansk grammatik och dylikt


   
SvaraCitera