Aviseringar
Rensa alla

SPANSKA-PROV!!!


Ämnesstartare

dazed_and_confused:

Lite fusk kan du nog komma undan med fuska dig till ett G iaf.

Aaa, måste göra det! Tack! [bigsmile]

saturn:

Ofta man inte bara kan skjuta upp omprov, det finns väl omprovstillfällen rätt ofta. "Glöm bort"

Skulle gärna vilja det, men det går inte med min Spanska-Lärare.. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vision:

annars kan du väl hitta någon sida på internet med spansk grammatik och dylikt

Skulle göra det, bara om jag visste vad som kommer komma på ett ungefär. [shake]


   
SvaraCitera
Vision

SuperFly77:

Skulle göra det, bara om jag visste vad som kommer komma på ett ungefär. [shake]

Fråga en kompis som gjort provet? [crazy]


   
SvaraCitera

fick ig två ggr sen frågade hon mig muntligt & ja kunde allt..
det löser sig[y]


   
SvaraCitera

Tú tienes que estudiar mas, loco. Sin estudios no vas a entender nada. probablemente vas a fallar otra vees, si no has estudiado. Recuerdalo[y]


   
SvaraCitera

SuperFly77:

Fan asså! Jag har Omprov på Spanska på Måndag och jag kan ingenting!quote]
hahah det har jag med och jag kan inget heller. men jag har ändå skrivit på papper så jag slipper spanskan nästa termin[party]

Vision:

som jag gör typ varje morgon som vi har spanska

Jag ska tjalla till jaime[no-no]


   
SvaraCitera
Vision

hemvägen:

Jag ska tjalla till jaime[no-no]

Hahaha, jag tror att han är ganska medveten om att jag försover mig ofta. Över hälften av alla mina sammanlagda förseningar var på Spanska lektionen [y]


   
SvaraCitera

Vision:

Hahaha, jag tror att han är ganska medveten om att jag försover mig ofta. Över hälften av alla mina sammanlagda förseningar var på Spanska lektionen

typ mina med[cool] snart slipper jag det helvetet[bigcheers]


   
SvaraCitera
Vision

hemvägen:

snart slipper jag det helvetet[bigcheers]

Vad menar du nu? [surprised]


   
SvaraCitera

Vision:

Vad menar du nu?

i torsdags skrev jag och min moder på papper om att jag inte ska gå på spanskan nästa termin för att jag måste koncentrera mig på matten. håller på att få ig. som vanligt[party]


   
SvaraCitera
Vision

hemvägen:

i torsdags skrev jag och min moder på papper om att jag inte ska gå på spanskan nästa termin för att jag måste koncentrera mig på matten. håller på att få ig. som vanligt

Åh, vad skönt. Alltså inte att du håller på att få ig i matte utan att skippa Spanskan. Du skulle haft Matti i matte, då skulle du minsann inte riskera att få ig [crazy] Sofie verkar suga!


   
SvaraCitera

dazed_and_confused:

förbered fusk

haha, din kommentar väckte upp ett minne.

förra året, satt jag längst bak i klassrummet eftersom jag inte har läst på nån prov, försökte jag kolla i boken.
läraren började misstänka mig, nu får jag alltid sitta längst fram i hennes lektioner [cheers]


   
SvaraCitera

Säg som det är, att du glömde böckerna i fredags och be att få göra det nästa spanskalektion istället?:P


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Han_som_missa:

Tú tienes que estudiar mas, loco. Sin estudios no vas a entender nada. probablemente vas a fallar otra vees, si no has estudiado. Recuerdalo

Soy bueno en idiota español. Es sólo ahora, en este punto. Pero gracias por darme algunos consejos de todos modos. [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pegamixel:

Säg som det är, att du glömde böckerna i fredags och be att få göra det nästa spanskalektion istället?:P

Men hon är inte sån där, hon kommer säga ''NEJ!''. Hon är ganska hård. [sad]


   
SvaraCitera