Aviseringar
Rensa alla

Spåra IP - adress?


Ämnesstartare

En kille från sidan Kamrat.com la till mig på msn (jag har anonym msn, inget efternamn osv.) och startade en webkamerakonversation med mig, men jag höll för ansiktet tills han hade visat sig, men hans kamera fungerade tydligen inte, så vi struntade i det och han skickade en bild istället, via bildvisning eller vad det heter. Jag accepterade inte skickningen alltså. Dock var det olika personer på dom två bilderna, tror jag, eftersom att ögonfärgen var annorlunda osv. Jag är därför väldigt rädd för att det ska vara en pedofil, kanske är jag fjompig nu, men ändå. Kan man spåra min IP - adress via msn på något sätt? och hur noga visar ip-adressen? Exakt, eller bara typ stad? Är väldigt tacksam för svar..! Jag är rädd :/


   
Citera

Nädå. Men blocka den på en gång. På kamrat ska det ju krylla av pervs.


   
SvaraCitera

Det går att spåra IPs genom MSN har jag för mig, men det är jobbigt. Googla på det så finns instruktioner.


   
SvaraCitera

Aa, Han smyger nog in i rummet när du sover ska du se[zzz]


   
SvaraCitera

anothergirl:

Jag är därför väldigt rädd för att det ska vara en pedofil

Pedofiler gillar inte tonåringar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Nädå. Men blocka den på en gång. På kamrat ska det ju krylla av pervs.

Har gjort det.. Haha ja jag registrerade mig för ett par dagar sen mest för skojs skull, lite skrämmande hur många som skrev ...

Slumpartad:

Det går att spåra IPs genom MSN har jag för mig, men det är jobbigt. Googla på det så finns instruktioner.

Ja, det har jag också läst... Inget är jobbigt för någon som är bra på det...:(

Panda:

Aa, Han smyger nog in i rummet när du sover ska du se[zzz]

Haha det läskiga är att jag verkligen sitter och funderar över alla möjligheter han har... Våldta mig, döda mig eller kidnappa mig. Usch!

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Buddah:

Pedofiler gillar inte tonåringar.

Vad gillar dom då? Tanter? [rolleyes]


   
SvaraCitera

anothergirl:

Kan man spåra min IP - adress via msn på något sätt?

Kanske, men spelar inte så stor roll. Han får i sådana fall reda på vilken bredbandsleverantör du har, inte mer än så.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

respons:

Kanske, men spelar inte så stor roll. Han får i sådana fall reda på vilken bredbandsleverantör du har, inte mer än så.

Säkert? Jag har hört att man kan spåra längre än så, gata i alla fall ? Kanske bara som folk säger, men...[confused]


   
SvaraCitera

anothergirl:

Jag har hört att man kan spåra längre än så, gata i alla fall ? Kanske bara som folk säger, men...[confused]

som polis ja


   
SvaraCitera

anothergirl:

Vad gillar dom då? Tanter?

Barn som ännu inte kommit in i puberteten.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

elverpigen:

som polis ja

Okej, får väl hoppas på det då.. 😛

Buddah:

Barn som ännu inte kommit in i puberteten.

Fast jag är ju bara 14... [blush]


   
SvaraCitera

anothergirl:

Fast jag är ju bara 14

De flesta 14-åringar har åtminstone kommit in i puberteten.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Buddah:

De flesta 14-åringar har åtminstone kommit in i puberteten.

Klart jag har, men ändå. Är ju verkligen inte vuxen än iaf [crazy]


   
SvaraCitera

anothergirl:

Klart jag har, men ändå. Är ju verkligen inte vuxen än iaf

Nä, men pedofiler tänder som sagt på barn. Vad det än är som lurer ute i cybermörkret, så är det inte en pedofil ;>


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Buddah:

Nä, men pedofiler tänder som sagt på barn. Vad det än är som lurer ute i cybermörkret, så är det inte en pedofil ;>

Okej, men det kan vara en pervers gubbe som vill våldta fjortonåriga tjejer, haha [bigcheers]


   
SvaraCitera