Aviseringar
Rensa alla

SPARA LILLTÅN, RÖR DEN!


Ämnesstartare

ja, om ett antal år kommer den tyna bort mer eller mindre. varför annars är den så liten tror ni? nej använd lilltån, rör den och vicka på den! den håller ju på och försvinna som svansen för fan! de enda vi har kvar nu är en svanskota! [cry]
gör som jag, RÖR OCH VICKA DIN LILLTÅ OCH SPARA DEN FÖR FRAMTIDEN [love] .. typ.


   
Citera

Hehe, gulligt nyck.
Charmtroll. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du är sjuk i huvudet, jag gillar det [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ending Jon:

Du är sjuk i huvudet, jag gillar det [blush]

HAHAHAH jag vet , jag är störd... men jag kom på det, och vi måste ju för fan rädda den?!?! [cry]


   
SvaraCitera

Min lilltå lyder under de andra tårna, med Stortån som befäl.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

shajjn:

Min lilltå lyder under de andra tårna, med Stortån som befäl.

tycker det är hemskt endå, den blir ju bara mindre och mindre.. jag tycker den är hur söt som helst! [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Varför vill man ha kvar den? [shake]


   
SvaraCitera

Äsch, du känner väl till att förutom öronen och näsan så är det lilltån som aldrig slutar växa?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

samma med snoppen. tänk på det tjejer, upp till er att hjälpa till att röra på dom om ni vill ha kvar dom[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det borde finnas en gym maskin till lilltån...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fistforfight:

Varför vill man ha kvar den? [shake]

Varför vill man inte ha kvar den liksom? Hur skulle ens fot se ut då? 🙁

shajjn:

Äsch, du känner väl till att förutom öronen och näsan så är det lilltån som aldrig slutar växa?

Förklara varför den blir mindre och mindre då och eftersom stortån är störst är antagligen för vi balanserar med den och använder den mycket.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lemuu:

Varför vill man inte ha kvar den liksom? Hur skulle ens fot se ut då? 🙁

Jag dömer inte folk efter deras fötter jag dömer dem efter deras hudfärg...[ops]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fistforfight:

Jag dömer inte folk efter deras fötter jag dömer dem efter deras hudfärg...[ops]

Haha men snyggt och ha 5 tår bara, som att du inte skulle kolla konstigt på den foten idag då?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lemuu:

Haha men snyggt och ha 5 tår bara, som att du inte skulle kolla konstigt på den foten idag då?

Man vänjer väl sig antar jag..


   
SvaraCitera

lemuu:

Förklara varför den blir mindre och mindre då och eftersom stortån är störst är antagligen för vi balanserar med den och använder den mycket.

För artärnätet ser ut på det sättet att en större blodförsörjning går ut till storstån än till lilltån, därav den skeva storleken dem emellan.


   
SvaraCitera