Aviseringar
Rensa alla

Spårlöst försvunnen


Ämnesstartare

Vad hände egentligen med Nazgul efter UM-träffen? Det sista jag såg av honom var när någon (polisen?) väckt honom och lyckats få ut honom på trappen en stund. Sen stack jag iväg tillsammans med Time, DoG och Hmpf, så mer vet jag inte om Nazguls öde.

Irrar han fortfarande omkring i Stocksholmsnatten, eller vad är grejen?

För er som inte var på träffen kan jag meddela att Nazgul var rent obscent berusad redan när han kom till centralen klockan 16:30. Sen kring 20 så däckade han i en stol, där han sedan låg under hela kvällen.


   
Citera

Nevon:

polisen

kom polisen?[shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lockbete:

kom polisen?[shake]

Ja. När Simplicity (eller om det var Violine, kommer inte ihåg) spydde i en lekpark så ringde nån tant polisen.


   
SvaraCitera

Nevon:

Ja. När Simplicity (eller om det var Violine, kommer inte ihåg) spydde i en lekpark så ringde nån tant polisen.

oj[shake] tog de fast nån då? typ nån minderårig som drack?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lockbete:

tog de fast nån då? typ nån minderårig som drack?

Nepp. Det verkade vara lugnt. En av poliserna råkade putta till Timeisrunningout som höll i en kopp grogg, varpå han sade: "Oj, råkade jag spilla ut ditt kaffe?" När hon sade: "Nej, det är en grogg!" så log han typ bara. [cheers]


   
SvaraCitera

Nevon:

"Nej, det är en grogg!" så log han typ bara

hahah XD okej 😛
de va ju bra iaf XD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Alltså Nazgul följde ju efter patrasket som kom och väckte mig och massgrav, dom var dock trevliga när jag vaknat till.

Iaf så bestod dom utav pomp3, jrl, compton, stronghold, lindblom, emery, 20Dollar och någon mer. Dom sa ju att han försvan på vägen till oss.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nevon:

"Nej, det är en grogg!" så log han typ bara. [cheers]

Cola! [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DeathOrGlory:

Dom sa ju att han försvan på vägen till oss.

Så någonstans på tunnelbanan mellan Kista och Östermalm så försvann han? Hahaha! Helt underbart! [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nevon:

Så någonstans på tunnelbanan mellan Kista och Östermalm så försvann han? Hahaha! Helt underbart! [bigsmile]

Japp! Tyckte mig höra något om "Tuben" och tunnelbana.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DeathOrGlory:

Alltså Nazgul följde ju efter patrasket som kom och väckte mig och massgrav, dom var dock trevliga när jag vaknat till.

Gjorde han? :O
Det har jag inga minnen av.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nevon:

Så någonstans på tunnelbanan mellan Kista och Östermalm så försvann han? Hahaha! Helt underbart! [bigsmile]

Jag såg honom aldrig mer efter att vi gick på vid Kista.
Men jag, Violine, Budo, Sara och BTA tog tunnelbanan mot söder, käkade lite och drog hem.[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Moderkakan:

Gjorde han? :O
Det har jag inga minnen av.

Haha! Ni sa det iaf, fast han kom ju som sagt aldrig fram. Fast du var rätt onykter med! [party]


   
SvaraCitera

När kom snutarna?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DeathOrGlory:

Haha! Ni sa det iaf, fast han kom ju som sagt aldrig fram. Fast du var rätt onykter med! [party]

Jaha, då kanske det stämmer då.
Ja jo, rätt så. [party]


   
SvaraCitera