Aviseringar
Rensa alla

Speedo!


Image


   
SvaraCitera

Image


   
SvaraCitera

Beror på var man tittar. I simträningslokalerna är speedos vanligare. Mest för att de ger mindre vattenmotstånd=bättre tider.

Tycker att vilket som funkar, bryr mig inte så mycket. Fast har de kallingar under surfshortsen är det NEJ TACK. Det är så ohygieniskt.

Dold text: Positivt med surfshorts är att de är lagom rymliga att det blir lätt att komma åt... saker och ting.[blush]


   
SvaraCitera

ja speedos!
gärna lite urtvättade och solblekta.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rödingajäveln:

De är obekväma.

Skämtar du? Det känns ju knappt att man har något på sig, tycker dem är grymt sköna.. Bra mycket bättre än våta shorts som klibbar mot benen och blir iskalla.


   
SvaraCitera

Frippe96:

Skämtar du? Det känns ju knappt att man har något på sig, tycker dem är grymt sköna.. Bra mycket bättre än våta shorts som klibbar mot benen och blir iskalla.

De är ju värsta tajta och onice. Aldrig varit med om att badshort klibbar däremot. [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rödingajäveln:

De är ju värsta tajta och onice. Aldrig varit med om att badshort klibbar däremot.

Alla mina surfshorts klibbar mer eller mindre när de är blöta, och så blir det stora luftbubblor i dem ofta om man inte dyker i typ. Fett störande [rolleyes]

Är du en sån som har boxershorts som underkläder med?


   
SvaraCitera

såg lite gay ut faktiskt ^^. men kanske är nice ändå när man vänjer sig


   
SvaraCitera

Frippe96:

Alla mina surfshorts klibbar mer eller mindre när de är blöta, och så blir det stora luftbubblor i dem ofta om man inte dyker i typ. Fett störande [rolleyes]

Okej, då har du nog bara dåliga. [crazy] Speedos känns som att ha blöja tycker jag.

Frippe96:

Är du en sån som har boxershorts som underkläder med?

Ja, tycker inte vanliga är bekväma.


   
SvaraCitera

Rödingajäveln:

Speedos känns som att ha blöja tycker jag

hahaha har du haft det eller`?[cool] [bigsmile]


   
SvaraCitera

hannnah:

hahaha har du haft det eller`?[cool] [bigsmile]

Haft när jag var liten. [crazy] Glömde mina badshorts hemma när vi skulle med skolan till ett vattenland också, so fick köpa ett par speedos där eftersom det var det billigaste. [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

retstickan:

såg lite gay ut faktiskt ^^.

Haha, jag vill att fler killar skall ha speedos för att jag skall kunna kolla in dem bättre = fett gay [cute] Men straighta tjejer lär ju tycka som bögar så det borde ju egentligen vara fett hetro juh [crazy]

retstickan:

men kanske är nice ändå när man vänjer sig

Dem är ju bekväma om man har rätt storlek, känns knappt.


   
SvaraCitera
Kviq
 Kviq

Ej fint. Glad att de inte är så vanliga. Fast de är för vanliga på lite äldre människor, inte bra. Hellre då att de sitter på unga och snygga.


   
SvaraCitera
Kviq
 Kviq

Frippe96:

Men straighta tjejer lär ju tycka som bögar så det borde ju egentligen vara fett hetro juh

Men va


   
SvaraCitera

Rödingajäveln:

Haft när jag var liten. Glömde mina badshorts hemma när vi skulle med skolan till ett vattenland också, so fick köpa ett par speedos där eftersom det var det billigaste.

meh, de kommer du väl inte ihåg?[no-no] ohh pinsamt[blush] skulle nog aldrig våga sätta på mig såna om jag var av manligt kön[crazy]


   
SvaraCitera