Aviseringar
Rensa alla

Speedos på skolsimmningen..


Menar du y-front eller bara märket?

Fattar inte alls hur folk kan bada och simma i vanliga badbyxor när det finns alternativ, är ett helvete. Bättre med badbyxor man faktiskt kan simma i.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nej


   
SvaraCitera

så länge du inte får en bånge om du förstår vad jag menar för då= piiiiinsamt för fig[crazy][crazy]


   
SvaraCitera

HAHA [party][bigsmile]


   
SvaraCitera

hannnah:

= piiiiinsamt för fig[crazy][crazy]

Bara om man tycker det själv.


   
SvaraCitera

Nachac:

Bara om man tycker det själv.

tror inte någon kille inte tycker det är pinsamt att gå runt med bånge i tighta badbyxor. om man ska tänka realistiskt. men personer med 100000% självdistans kanske tycker det är ok. eller folk som är stolta över sina behag.


   
SvaraCitera

hannnah:

tror inte någon kille inte tycker det är pinsamt att gå runt med bånge i tighta badbyxor

Motbevisad.


   
SvaraCitera

Nachac:

Motbevisad.

eh, alla är olika. kolla majoriteten av svaren på denna tråd - nej.


   
SvaraCitera

hannnah:

eh, alla är olika. kolla majoriteten av svaren på denna tråd - nej.

Precis, alla är olika, men ja, klart att det är den utbredda uppfattningen, men tycker inte att det är en idé värd att uppmuntra.


   
SvaraCitera

Nachac:

Precis, alla är olika, men ja, klart att det är den utbredda uppfattningen, men tycker inte att det är en idé värd att uppmuntra

alla får ha på sig vad jag vill. men han frågade om min åsikt liksom. och då tänker jag främst mef ögonen och mina ögon säger tyvärr nej åt speedos. sad but true.


   
SvaraCitera

hannnah:

alla får ha på sig vad jag vill

Haha.

hannnah:

men han frågade om min åsikt liksom. och då tänker jag främst mef ögonen och mina ögon säger tyvärr nej åt speedos. sad but true.

Javisst, menade mer uppfattningen att synligt stånd är pinsamt.


   
SvaraCitera

Nachac:

stånd är pinsamt

det är pinsamt. tycker jag. kan inte stå ut med att se någon som har det osv.


   
SvaraCitera

hannnah:

det är pinsamt. tycker jag. kan inte stå ut med att se någon som har det osv.

Haha, knepigt med sängkammarlekar då.


   
SvaraCitera

Nachac:

Haha, knepigt med sängkammarlekar då.

du borde förstå vad jag menar. om du har något i skallen[cute] end of conversation!


   
SvaraCitera

hannnah:

du borde förstå vad jag menar. om du har något i skallen[cute] end of conversation!

Bara retas ju.


   
SvaraCitera