Aviseringar
Rensa alla

Spela LOL med någon


Ämnesstartare

Hej!

Jag undrar om det finns någon här som är sugen på att spela League Of Legends med mig.

Jag spelar på EUNE och jag kan gärna snacka Skype. 


   
Citera

de spelet borde dö ut snart tycker ja, själv aldrig spelat haha


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tror LOL är det mest populäraste spelet i världen 🙂


   
SvaraCitera

Pizzakungen:
Tror LOL är det mest populäraste spelet i världen 🙂

sant för fan adda thegamingpig,
hur gammal är du? level/rank??


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag fyller 16 detta år, Jag har ett acc som är i Silver


   
SvaraCitera

handendärnissen:
de spelet borde dö ut snart tycker ja, själv aldrig spelat haha

Ganska otroligt att det dör ut när det är 67 miljoner som spelar det i månaden och är världens mest spelade spel.


   
SvaraCitera

Getrekt:

Ganska otroligt att det dör ut när det är 67 miljoner som spelar det i månaden och är världens mest spelade spel.

ja har ingen aning men ja spelar inte på dator ändå så i don't care


   
SvaraCitera

:O Verkligen?

Getrekt:

Ganska otroligt att det dör ut när det är 67 miljoner som spelar det i månaden och är världens mest spelade spel.

__________
Jag spelade det 2009 eller 2010 det var roligt men det blev för enkelt och enformigt. Jag var med i ett lag ett tag för Mobafire men det blev inget stort av det, jag ogillade communityn och när mina vänner slutade så slutade jag. Jag har varit inne någon gång varje år men inte börjat spela det igen. Min historia...

Jag tror att de flesta spelar på EU-Västra, så var det då. Men det finns säkert någon som spelar på EU-Norra&Öst här.

Trodde inte att det var så många som fortfarande spelade spelet, chockad.


   
SvaraCitera

mm eu-west
spelar inte heller så mkt, nån gång per år kanske.

Det som verkligen förstörde spelet för mig var allt klagande! Även om jag själv verkligen -hatar- när man lägger ned 40min på en runda där vi har 1-3 stycken som bara går och dör och som inte börjar köra mer defensivt, så sitter jag ändå inte och klagar. Då blir spelarna antingen sämre eller så börjar dom trolla = dör ännu mer. Eller så slutar dom spela helt och hållet den rundan.

Mentaliteten på folk online är så djävla skrämmande.


   
SvaraCitera

Crysilis:
Trodde inte att det var så många som fortfarande spelade spelet, chockad.

jodå


   
SvaraCitera

Crysilis:
:O Verkligen?

__________
Jag spelade det 2009 eller 2010 det var roligt men det blev för enkelt och enformigt. Jag var med i ett lag ett tag för Mobafire men det blev inget stort av det, jag ogillade communityn och när mina vänner slutade så slutade jag. Jag har varit inne någon gång varje år men inte börjat spela det igen. Min historia...

Jag tror att de flesta spelar på EU-Västra, så var det då. Men det finns säkert någon som spelar på EU-Norra&Öst här.

Trodde inte att det var så många som fortfarande spelade spelet, chockad.

Hehe. SJälv har jag spelat sedan season 2 och spelar fortfarande. Tro mig, det är ett nytt spel nu än vad det var. Numera släpper de också typ nya champions varje månad.  

Btw jag spelar gärna med dig pizzakungen. Jag spelar på eune. Jag heter blexin på det. Jag spelar varje helg och skypar gärna. skriv till mig om du vill spela.


   
SvaraCitera

handendärnissen:

ja har ingen aning men ja spelar inte på dator ändå så i don't care

Varför vill du att det ska dö ut om du inte bryr dig on det?


   
SvaraCitera

Hur är EUNE nuförtiden? Det var ett par år sedan jag swappade till west, men när jag körde där minns jag att det var rätt få som faktiskt pratade engelska


   
SvaraCitera

Ruttenfisk:
Hur är EUNE nuförtiden? Det var ett par år sedan jag swappade till west, men när jag körde där minns jag att det var rätt få som faktiskt pratade engelska

Bara snubbar som pratar polska, men också en hel del svenskar.


   
SvaraCitera