Aviseringar
Rensa alla

Spela wow/cs/nåt annat på Comviq surf?


Ämnesstartare

Sitter i fjällen och surfar på en comviqsurf sticka atm, och undrar om typ WoW skulle kunna gå att köra i kanske 15 min?
Köper man en dagssurf får man surfa för 0,5 GB.

har nu ca 430mb kvar att surfa för

Dåligt formulerat, jag vet


   
Citera

måste du verkligen spela när du bara kan göra det i en kvart typ? [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

måste du verkligen spela när du bara kan göra det i en kvart typ? [crazy]

Nej, men jag bara undra om de gick 🙂
Sitter på ett tak atm, med en iskall cola och kollar ut över de mörka bergen , skulle de funka, skulle kvällen vara guuuld


   
SvaraCitera

fattar inte vad "surfa för 0,5 GB" betyder [sad]


   
SvaraCitera

XUSE:

Sitter på ett tak atm, med en iskall cola och kollar ut över de mörka bergen , skulle de funka, skulle kvällen vara guuuld

haha okej gött!
för jag kör också på comviq surf atm. vet att det tar slut assnabbt om man typ lyssnar på spotify iaf, tror det går snabbt med spel med [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hänskapt:

fattar inte vad "surfa för 0,5 GB" betyder [sad]

Du får skicka datatrafik för max 500 mb 😉

enhimmelskdrog:

haha okej gött!
för jag kör också på comviq surf atm. vet att det tar slut assnabbt om man typ lyssnar på spotify iaf, tror det går snabbt med spel med [crazy]

okej 🙂
Ska nog vänta med att spela tills ikväll innan jag ska sova, så kan man spela slut på dom återstående MB 🙂


   
SvaraCitera

XUSE:

Ska nog vänta med att spela tills ikväll innan jag ska sova, så kan man spela slut på dom återstående MB 🙂

gör så [y]


   
SvaraCitera

Hmm, jag kan tänka mig att det genererar en hel del trafik, men det borde väl inte vara onaskerliga mängder? Men gör så, spela slut på den innan du lägger dig. ^^


   
SvaraCitera

XUSE:

Du får skicka datatrafik för max 500 mb 😉

okej, har inget grepp om vad det betyder i praktiken eller hur mycket det är
men jaja
det verkar som att du har fått fina lösningar nu iaf


   
SvaraCitera

Hänskapt:

okej, har inget grepp om vad det betyder i praktiken eller hur mycket det är
men jaja
det verkar som att du har fått fina lösningar nu iaf

Alla hemsidor du besöker laddar du hem, all musik och video du streamar laddar du hem, det innebär alltså att du får göra vad du vill, men bara inom gränsen 500MB. Så surfa på vanliga hemsidor kan du göra i ganska stor utsträckning utan att behöva oroa dig.


   
SvaraCitera

aristoteles:

Alla hemsidor du besöker laddar du hem, all musik och video du streamar laddar du hem, det innebär alltså att du får göra vad du vill, men bara inom gränsen 500MB. Så surfa på vanliga hemsidor kan du göra i ganska stor utsträckning utan att behöva oroa dig.

aha okej


   
SvaraCitera