Aviseringar
Rensa alla

Spelar åldersskillnaden faktiskt så stor roll?


När jag var 17 träffade jag en tjej som sa sig vara 15 men  tydligen var hon 14 fick jag reda på senare. 1 år är kanske inte så stor skillnad, men det kändes för "ungt' ändå.

  


   
SvaraCitera

Kultur:
När jag var 17 träffade jag en tjej som sa sig vara 15 men  tydligen var hon 14 fick jag reda på senare. 1 år är kanske inte så stor skillnad, men det kändes för "ungt' ändå.

  

va heter du?


   
SvaraCitera

Hjärtlös:

va heter du?

Vadårå? Är var det du som var 14-åringen? 😮


   
SvaraCitera

Kultur:

Vadårå? Är var det du som var 14-åringen? 😮

ja :$


   
SvaraCitera

åldern är bara en Social Konstruktion 


   
SvaraCitera

Galen


   
SvaraCitera

Det är  helt okej med storåldersskillnad, man måste ju prova på något nytt?;)   tycker du ska höra av dig till honom, och om han har intresse för dig då så tycker jag det är något att satsa på:)


   
SvaraCitera

Enligt mig är de inte okay att va 20 bast och hänga med en 15-16  åring - det blir  bara konstigt . En tjugoåring förtjänar mer frihet än så 😛 


   
SvaraCitera

Jag var 17 när jag blev tillsammans med min kille och det är fyra(nästan fem) år mellan oss, men det är ingenting vi märkt nåt av alls.
Sånt där är ju jätteindividuellt och jag har aldrig gillat killar i min ålder. Tycker nästan fyra år e ruskigt lite för å vara jag...

Tycker iaf du ska prata med honom och fråga varför.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tack för allas svar, men jag fick höra dagen efter att han stått på stan och snackat skit om mig - men när jag tog upp det med honom spelade han oskyldig och försökte släta ut allting osv. Grejen är ju den att han alltid gör så här- snackar skit om brudarna han raggat på men sen är han ändå världens underbaraste när man fångar honom ensam. Dock tycker jag det är rätt stört av en 20åring att göra så. Orkar inte ens bry mig om honom nu...


   
SvaraCitera

Men om han kände att du var för ung så måste ju du respektera det? 

precis som han respekterar din ålder. 


   
SvaraCitera