Aviseringar
Rensa alla

Spelar det ingen roll vart man läser basåret?


Ämnesstartare

Fingerprints:

han har kontakter.

Du skämtar väl?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anura:

Du skämtar väl?

jag skämtar aldrig om viktiga saker


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints:

jag skämtar aldrig om viktiga saker

Jo det gör du, och jag kan inte blamea dig :p Jag har betett mig konstigt på alla mina trådar. Som en idiot har jag betett mig. Men vad ska jag göra? Jag är ju orolig och jag vet inte vad ja ska göra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anura:

Jo det gör du

ja nu ja, men jag upprepar - jag skämtar aldrig om VIKTIGA saker.

Anura:

Jag är ju orolig och jag vet inte vad ja ska göra.

sluta rådfråga oss om såna saker för du får ju uppenbarligen inte den hjälp du behöver här


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints:

ja nu ja, men jag upprepar - jag skämtar aldrig om VIKTIGA saker.

Ok. Förlåt.

Fingerprints:

sluta rådfråga oss om såna saker för du får ju uppenbarligen inte den hjälp du behöver här

Jo det får jag. Jag har fått mer hjälp på den här sidan än på någon annan sida och det uppskattar jag otroligt, även om ni inte tror det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anura:

Jo det får jag. Jag har fått mer hjälp på den här sidan än på någon annan sida och det uppskattar jag otroligt, även om ni inte tror det.

haha dåså


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints:

haha dåså

Jag är bara väldigt vilsen och vet inte vad jag ska göra. Tänkte att ni kanske har några tips/råd osv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anura:

Jag är bara väldigt vilsen och vet inte vad jag ska göra. Tänkte att ni kanske har några tips/råd osv.

som sagt, ddet spelar ingen roll vart du pluggar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints:

som sagt, ddet spelar ingen roll vart du pluggar.

Ok. Fast jag vill inte flytta från GBG 🙁 Känner mig så trygg och detta är vart jag vill bo. Fast jag kan inte få allt jag vill ha :p Försöker inte klaga eller gnälla.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anura:

Ok. Fast jag vill inte flytta från GBG 🙁 Känner mig så trygg och detta är vart jag vill bo. Fast jag kan inte få allt jag vill ha :p Försöker inte klaga eller gnälla.

plugga där du vill/där du kommer in.

klart slut, päronspjut


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints:

plugga där du vill

Där jag vill är ju Chalmers eller någon annan stor skola, men helst Chalmers. Men där kommer jag inte in.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anura:

Där jag vill är ju Chalmers eller någon annan stor skola, men helst Chalmers. Men där kommer jag inte in.

ansök o håll tummarna

nu har jag fått nog av anura för idag tyvärr. men lycka till


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anura:

Som en idiot har jag betett mig. Men vad ska jag göra? Jag är ju orolig och jag vet inte vad ja ska göra.

Seriöst, gå till en psykolog!

Sluta ignorera mina poster i dina trådar, ta dig samman & sök hjälp! NUUU!!

[smile]


   
SvaraCitera
Exner

Du har redan ställt samma fråga i andra trådar, som du dessutom själv har skapat.

Tråd låst.


   
SvaraCitera
Exner

Tråden låst


   
SvaraCitera