Aviseringar
Rensa alla

Spelar det någon roll om det är en man eller kvinna?


Ämnesstartare

Jag vill gärna veta vad DU tänker kring att prata med vuxna. Det vill säga att prata om viktiga saker som känslor och problem. Spelar det då någon roll om det är en man eller kvinna? Och varför i så fall?

[bigsmile]


   
Citera
Ämnesetiketter

Föredrar nog en kvinna eftersom lättare att relatera, men det finns så klart undantag.


   
SvaraCitera

Jag föredrar att prata om mina problem med en kvinna om det handlar om någon jag inte känner väl dvs. Inbillar mig kanske att de har lättare att samtala fritt.


   
SvaraCitera

Har lättare att tala med kvinnor än män pga avsaknad av far


   
SvaraCitera

Spelar egentligen inte så stor roll är nog mer en vana av att prata med kvinnor oftare än män.


   
SvaraCitera

Kenny Johansson:

Spelar det då någon roll om det är en man eller kvinna? Och varför i så fall?

För mig beror det nog på vad problemen gäller, om det gäller kroppsliga problem; en kvinna. Om annat; spelar ingen roll så länge jag känner mig trygg i personens närhet.


   
SvaraCitera

Jag pratar inte känslor och tankar.

Då kommer troligtvis bara tvångskjortan på.
Försöker undvika det.


   
SvaraCitera

Beror mer på dem som personer än deras kön. Men de män jag har stött på har ofta varit väldigt stela och "svåra" att prata med.


   
SvaraCitera

Run Riot:

Beror mer på dem som personer än deras kön. Men de män jag har stött på har ofta varit väldigt stela och "svåra" att prata med.

VÄLKOMMEN TILLBAKA! [party]


   
SvaraCitera

PurpleMusicRain:

VÄLKOMMEN TILLBAKA![party]

Thx! får lite återfall då och då. [zzz]


   
SvaraCitera

Run Riot:

Thx! får lite återfall då och då.

Mm, UM är lite som rökning. [surprised]


   
SvaraCitera

PurpleMusicRain:

Mm, UM är lite som rökning.[surprised]

Hihi jaa. Är väl mer så att jag inte roas av UM lika mycket längre. Men ibland har jag inget bättre för mig och då passar UM perfekt. [bigcheers]


   
SvaraCitera