Aviseringar
Rensa alla

Spelar han svår eller är han ointresserad plötsligt? Hjälp mig att fixa det här, tack!


Ämnesstartare

Min romans sms'ade mig igår, frågade hur hans "sunshine" mår, att han vill höra om mina nyheter, är ledsen han inte hört av sig de senaste dagarna, sa att han saknar mig, vill vara hos mig och skrev "I love you [crazy]" bland annat. (Förresten är det väl oseriöst när man skriver I love you och lägger till en jävla [crazy]-smiley?)

Jag svarade inom en halvtimme men nu har alltså... 30 timmar eller något gått och han har inte svarat tillbaka än! På tisdag skulle han komma till dator och ville vi skulle "mötas" men nu har jag ingen lust pga att svaret dröjjer så... sårar ju.

Jag gissar att det är för att jag var för lätt, svarade nästan direkt, var jätteglad i sms'et och sådär, men fattar inte vad han vill ha, ska testa att vara svårare så han får jaga mig mer istället men det verkade ju som om vi "landat", så trodde det var ok att "erkänna jag känner minst lika mkt för han som han för mig" ungefär. Sa det inte i ord men mellan raderna. Fan ångest nu.

Hur får jag tillbaka balansen mellan oss? Funderar på att neka hans "msn träff" på tisdag (och om någon undrar varför det handlar om sms/dator så handlar det om att han bor i medelhavet så vi kan inte bara ses spontant precis).


   
Citera

Mjo, han tror väl att du driver med honom. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Mjo, han tror väl att du driver med honom.

På vilket sätt driver????


   
SvaraCitera

han värkar vara lite väl lustig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

YaBasta:

han värkar vara lite väl lustig

vad tänker du på då?


   
SvaraCitera

MrsVD:

På vilket sett driver????

Vilket sätt tror du? [tard]


   
SvaraCitera

å nej han har inte svarat på 30h han hatar mig världen går under buu.
nä men antingen är han bara dum i huvudet eller så har han annat att göra i livet också.


   
SvaraCitera

MrsVD:

vad tänker du på då?

om han nu bor i medelhavet kanske trasslat med sändningen inte fått det, eller så kanske det hänt något så han inte kan svara


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

nä men antingen är han bara dum i huvudet eller så har han annat att göra i livet också

dum i huvudet för att han drar ut på svaret? eller tänkte du på det han skrev i sms'et till mig...

ja han har väl det, har jag med så försöker att inte oroa mig men ville höra andras åsikter

YaBasta:

om han nu bor i medelhavet kanske trasslat med sändningen inte fått det, eller så kanske det hänt något så han inte kan svara

Jag fick leveransrapport...


   
SvaraCitera

Aa dissa den du gillar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

Aa dissa den du gillar

Nä vill inte men måste "straffa" att han drar ut på svaret ju. Får se hur svaret blir... skriver han inget så får han vara blockad på tisdag eller något, palla liksom... ställde endå frågor som vad han gör i sms'et tillbaka, en normal människa skulle svara tillbaka.


   
SvaraCitera

MrsVD:

dum i huvudet för att han drar ut på svaret? eller tänkte du på det han skrev i sms'et till mig...

om det nu skulle vara så att han skulle försöka vara svårfångad så är han ju inte smart iaf.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

om det nu skulle vara så att han skulle försöka vara svårfångad så är han ju inte smart iaf.

för att han skrev i love you och det?


   
SvaraCitera

MrsVD:

Nä vill inte men måste "straffa" att han drar ut på svaret ju. Får se hur svaret blir... skriver han inget så får han vara blockad på tisdag eller något, palla liksom... ställde endå frågor som vad han gör i sms'et tillbaka, en normal människa skulle svara tillbaka.

Ja, klart man skall straffa någon om man har ett förhållande. Kan nog anta hur han kommer straffa dej när du varit stygg[wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

Ja, klart man skall straffa någon om man har ett förhållande. Kan nog anta hur han kommer straffa dej när du varit stygg

Klart o klart, är bara klart om man misskött sig, HURDÅ tänker han straffa mig menar du [censur] hoppas vi tänker på samma sak nu


   
SvaraCitera